Multidesk.be » Woordenboek » Pop-under advertentie

Pop-under advertentie
Trefwoorden: reclame, advertentie, pop-up Een pop-under advertentie (ook wel pop-under genoemd) is een variant op een pop-up advertentie.

Het grote verschil tussen een pop-up advertentie en een pop-under advertentie is dat een pop-under advertentie getoond wordt onder het actieve scherm van een bezoeker. Dit zorgt ervoor dat de bezoeker niet gestoord wordt met (vaak ergerlijkere) reclame tijdens zijn surfsessie. Wanneer de bezoeker zijn venster sluit, krijgt hij de advertentie te zien. Hij of zij kan dan in alle rust de advertentie bekijken, zonder dat het hem of haar opgedrongen wordt.

Hoewel pop-under advertenties vaak minder efficiŽnt blijken te zijn voor adverteerders, worden ze wel beter onthaald door bezoekers. Pop-under advertenties brengen echter ook minder geld in het laatje en worden om deze reden in feite niet heel erg vaak gebruikt.
Deze verklaring werd opgesteld door Martijn op vrijdag 13 oktober 2006 om 16:20 en werd in tussentijd reeds 1536 keer opgevraagd.
  • Pagina
  • 1 van 1

Geen reacties gevonden
Er werden nog geen reacties bij deze verklaring geplaatst. Indien je denkt iets te kunnen toevoegen aan deze verklaring, kan je zelf een reactie schrijven via de koppeling Plaats een reactie bij deze verklaring hieronder.