Multidesk.be » Forums » Software Algemeen » telenet op pc

Reactie opstellen

Helpinformatie
Hoewel je niet dient ingelogd te zijn om een nieuwe reactie te plaatsen, raden we het wel sterk aan. Het is voor de mensen die je verder proberen te helpen een stuk eenvoudiger als ze een gebruikersnaam kunnen kleven bij een bepaalde reactie. Daarnaast zorgt een gebruikersnaam ook dat jouw berichten gemakkelijk onderscheiden kunnen worden van die van andere bezoekers en laat het je toe om je berichten zelf en onmiddelijk aan te passen, indien je iets wil toevoegen aan je tekst bijvoorbeeld. Ook kan je gratis bijlagen toevoegen om je vraag duidelijker te maken.
Indien je nog geen lid bent, kan je geheel gratis een account aanmaken!
Als je nog twijfelt, nodigen we je graag uit om eens naar het lijstje met voordelen te kijken.
Verklein tekstveldVerklein tekstveldVetCursiefOnderstreeptKleinDoorstreeptSuperscriptSubscriptHorizontale lijnGecentreerdLijstNumerieke lijstStappenAfbeeldingLinkCitaatCodePHP-codeToetsSmiliesHelp
GlimlachenKnipoogLachenBlozenTong uitstekenDromenAanbiddenDuimen omhoogFeestje!Cheerleader
Je kan enkel bijlagen toevoegen als je ingelogd bent.
Heb je nog geen account? Klik hier om je gratis te registreren.
Opmerking in verband met het plaatsen van berichten...
Om de toevloed aan spamberichten in te perken, dien je als niet-geregistreerde bezoeker een korte vraag te beantwoorden telkens je een bericht toevoegt aan Multidesk.be.
Je kan je steeds gratis registreren zodat je deze extra controle niet hoeft te ondergaan.

Welke kleur heeft de zon doorgaans; geel of groen?
Bezig met laden...
Bezig met laden...Een ogenblik geduld alstublieft.

Overzicht van het originele onderwerp en de laatste reactie

Bericht geplaatst door een gast op maandag 8 februari 2010 om 14:39:34.
Beste,

Ik heb al heel wat kookprogramma's op mijn harde schijf van de telenet digicorder staan. Nu zou ik graag die programma's op mijn pc overzetten zodat ik ik enkel de relevante stukken kan behouden en de digicorder kan vrijmaken.

Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken?

Merci.

Ken
Bericht geplaatst door SMG op maandag 8 februari 2010 om 15:54:49.
Het probleem is dat Telenet de zenders uitzendt met een encryptie, dus alles wat jij krijgt te zien wordt door de digicorder gedecodeerd zodat het op de TV kan weergegeven worden.

Maw: dit gaat niet. Ookal lukt het om de bestanden van de digicorder over te zetten naar je computer, je zal ze niet kunnen lezen vanwege de encryptie. Je kan de digicorder ook niet aansluiten op je lokaal netwerk omdat die enkel werkt onder het oog van Telenet (dus de digicorder mag niet aangesloten worden op een lokaal netwerk).
Als je een oubollige videorecorder of dvd recorder hebt heb je misschien wel geluk. Je kan nl van de digicorder wel naar zo'n apparaat overzetten: http://tinyurl.com/y8mtfty

Via converters en al die andere dingen kan je wel je digicorder aansluiten op je computer (welke converters dat dat zijn weet ik niet) en dan via de digicorder afspelen en de PC laten opnemen. Maar ik denk dat je dan beter af bent met gewoon een TV kaart te kopen en toekomstige programma dat je wilt opnemen en bewaren rechtstreeks via de PC op te nemen.