Multidesk.be » Forums » Mededelingen » Multidesk.be ledenbijeenkomst zomer 2008 (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Martijn op maandag 16 juni 2008 om 18:12:24.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Na veelvuldig verzoek en een berg PB's met prangende vragen, is de kogel door de kerk! Neem je rode stift bij de hand en markeer zaterdag 19 juli 2008 6 september 2008 met stip in je agenda...

Wie, wat, waar en wanneer?

De laatste Multidesk.be meeting te Gent (het verslag) ligt alweer enkele maanden achter ons, dus is het tijd om eens even vooruit te blikken naar een nieuwe uitgave. Na een aantal signalen in de richting van eens "iets anders" stellen we voor om deze zomer een tochtje naar de andere kant van de taalgrens te maken, meer bepaald naar het land van de oranje kangaroe; Walibi!

Een concreet tijdsschema leggen we nog voor; allereerst is het belangrijk om even te noteren wie aanwezig zal zijn (mede om vervoer van en naar Waver zo vlot mogelijk te laten verlopen).

Op zaterdag 19 juli is het park in ieder geval geopend tot elf uur 's avonds; tijd is dus een zorg minder... Het tijdstip maken we asap bekend!
Op zaterdag 6 september 2008! het park is open van 10 to 6, vooraf tickets reserveren is doorgaans aangeraden...

Afspraak aan de hoofdingang om half tien! Zij die dat wensen, kunnen een GSM nummer doorgeven via persoonlijk bericht aan een crewlid. Moest je vanwege omstandigheden iets later arriveren, dan kunnen we daar misschien rekening mee houden. We wachten tot iets voor tien op eventuele laatkomers, daarna gaan we onherroepelijk naar binnen!

Het adres geven we al mee:

Europalaan 100
1300 Waver

Aan de geïnteresseerden: laat u horen!

Zullen aanwezig zijn:

Ook ditmaal zullen we achteraf een uitgebreid verslag (inclusief foto's) voorzien! Hiervoor kunnen we opnieuw beroep doen op de inzet van SMG! _O_

hopend op uw talrijke aanwezigheid
de Multidesk.be-crew

Toevoeging
Om het vervoer in goede banen te leiden hebben we beslist om iedereen zijn locatie op een kaart te zetten. Op die manier kunnen er mensen opgehaald en afspreekplaatsen georganiseren worden.

Op de kaart:
  • kan je zien wie al een bevestigde vervoersregeling heeft
  • kan je je opgeven om mensen op te halen met de auto (voor mensen die niet alleen willen rijden)
  • kunnen we op het later de afspreekplaatsen organiseren voor mensen die met het openbaar vervoer zijn
Controleer dus even of de huidige informatie juist is, indien het niet zo is laat dan iets weten (via persoonlijk bericht naar iemand van de crew of via dit onderwerp ;))
=> Google Maps: Multidesk.be bijeenkomst

Als je iemand op de kaart ziet dat dicht in je buurt woont of op zijn weg naar de bestemming langs komt, vecht dan even onderling uit (via persoonlijk bericht) om je op te halen en laat de eindbeslissing weten (eveneens in het onderwerp of via persoonlijk bericht ;))

Ik verwacht dus van iedereen zijn vervoersmethode (als die dat al weet en als het nog niet opgegeven is).

Opmerkingen
Mensen die nog wensen mee te gaan mogen natuurlijk nog steeds een seintje geven, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Als je plots niet zou kunnen komen (om welk reden dan ook) verwittig in eerste instantie de persoon persoonlijk (via persoonlijk bericht, mail of telefonisch!!!) die je zou komen ophalen, zo kan die zijn reisweg alsook nog wijzigen. Nadien ook ons verwittigen zodat we niet onnodig moeten wachten op iedereen dat aankomt.

Het laatste wat we willen is dat er iemand achterblijft terwijl de rest zich aan het amuseren is ;)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 4.13 % door Martijn op woensdag 3 september 2008 om 14:08:11.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #1 geschreven door Fred31 op maandag 16 juni 2008 om 18:36:50.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik zal terug van de party zijn,Martijn. :P_O__O_(thumbsup)(thumbsup)
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #2 geschreven door k_a_lf op maandag 16 juni 2008 om 18:39:43.
k_a_lf's avatar
Multiviteit: 2650
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Zet Simon er dan waarschijnlijk ook al maar bij als het in Walibi is:p, dan hebben we ook ineens een prive-gids:p.
Ik zal er waarschijnlijk ook bij zijn, zal allesinds mijn best doen, maar ik weet nog niet wanneer ik moet werken dus kan nog niets beloven:). En zal mijn best doen me wat beter te gedragen ze:p (zelfs tegenover Martijn:p)
Er zijn heel wat mensen, die veel weten en weinig begrijpen.
^ Reactie #3 geschreven door SMG op maandag 16 juni 2008 om 18:41:58.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Waar stop die auto van Marijn :D
Simon zal er hopelijk ook bij zijn, ik wil niet verdwalen (blush)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 51.15 % door SMG op maandag 16 juni 2008 om 18:44:21.
^ Reactie #4 geschreven door Martijn op maandag 16 juni 2008 om 18:50:10.
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hoe en langswaar we rijden, regelen we later nog wel. Ik rij waarschijnlijk over regio Turnhout/regio Diest/regio Leuven, maar wie en wat, zien we later nog wel.
Martijn Wouters
^ Reactie #5 geschreven door thekid op maandag 16 juni 2008 om 18:53:38.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik ga mijn vakantieplanning moeten checken, ik denk dat ik net op dit moment op vakantie ben :s
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #6 geschreven door Hayke op maandag 16 juni 2008 om 19:04:49.
Hayke's avatar
Multiviteit: 80
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Schrijf mij ook al ma in ;)
en voor degene die vorig jaar zijn meegeweest ook ik zal me iets 'normaler' gedragen ;)
Groetjes
Hayke
^ Reactie #7 geschreven door Slytherat op maandag 16 juni 2008 om 19:16:04.
Slytherat's avatar
Multiviteit: 300
Rat-chan
Mostly harmless...
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Geen mogelijkheid om dit een weekje op te schuiven? Meer bepaald naar de zaterdag ervoor? Tja, kan het niet laten moeilijk te doen... valt midden in mijn verlof zie je... al kan het zijn dat die datum met opzet gekozen is. Kan het u niet kwalijk nemen :p
I'm not a bitch, I just have a low bullshit tolerance.
^ Reactie #8 geschreven door Martijn op maandag 16 juni 2008 om 19:28:46.
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
We moesten een datum kiezen hé :). Verlof opschuiven eh ;-).
Martijn Wouters
^ Reactie #9 geschreven door Kilian op dinsdag 17 juni 2008 om 14:05:45.
Kilian heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1629
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik heb wel zin. Zal thuis eens horen. Zou ik eventueel met iemand mee kunnen rijden? Regio Kapellen/Ekeren/Hoevenen/Stabroek/misschien verder? Ik wil gerust met de fiets een stukje doen, maar helemaal Brussel is wat ver ;)

--edit--
ZOjuist opgemerkt dat ik de dag nadien een wedstrijd heb. Rond welk uur verwachten jullie thuis te zijn? Ik moet zondag om 9u in Oudenaarde zijn, klein zusje start dan al, ik op 13u... Misschien slaap ik in de auto nog wat bij. Eerst weten rond wat uur ik dan thuis ben.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 39.01 % door Kilian op dinsdag 17 juni 2008 om 14:09:18.
^ Reactie #10 geschreven door k_a_lf op dinsdag 17 juni 2008 om 14:19:04.
k_a_lf's avatar
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik zal 100% zeker aanwezig zijn:). Als één van mijn ouders kunnen kan het zijn dat ik zelf rij of mijn ouders mij afzetten, maar het is verre van zeker dat dat zal lukken, moest dat het geval zijn kan je normaal wel met mij mee Kilian, woon zelf in ekeren dus is kapellen niet bepaald ver;):)
^ Reactie #11 geschreven door Kilian op dinsdag 17 juni 2008 om 14:46:00.
Kilian heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1629
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Cool, ik dacht dat ik een afgesloten MD-er was. Zal je op tijd iets weten te zeggen!

Kilian
^ Reactie #12 geschreven door SMG op dinsdag 17 juni 2008 om 14:53:48.
SMG's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Over vervoer hebben we het beter nu nog niet. Als we diegene hebben die mee willen gaan, kunnen we dit op een kaart plaatsen en zien wie er iemand kan ophalen.

Tot hoe laat dit zal duren blijft ook een mysterie. Ik neem aan dat we er niet zullen blijven tot sluitingstijd, maar hou wel rekening met een uur of 9 à 10. Veel zal afhangen van het weer, de sfeer, drukte enz.
Ik veronderstel dan ook dat iedereen voor 12u zeker thuis is (tenzij je in >100km van Waver woont).

De vermelde uren zijn enkel maar gokjes vanuit een logisch standpunt. Het park sluit om 11uur en waarschijnlijk zullen we geen café meer binnen stappen nadien (tenzij misschien aan het station totdat iedereen op zijn/haar trein zit).
^ Reactie #13 geschreven door Dendeze op dinsdag 17 juni 2008 om 15:06:01.
Dendeze's avatar
Multiviteit: 1695
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Volgens de gewone kalender is 19 juli 2009 geen zaterdag....
^ Reactie #14 geschreven door SMG op dinsdag 17 juni 2008 om 15:21:38.
SMG's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit Dendeze op 17/06/2008 15:06:01:

Volgens de gewone kalender is 19 juli 2009 geen zaterdag....

Goed opgemerkt, meteen gewijzigd :p Maar aan de reacties te zien denk ik dat niemand anders het door heeft :p Tenzij men nu al zo goed op voorhand plant :p
^ Reactie #15 geschreven door Dendeze op dinsdag 17 juni 2008 om 15:34:46.
Dendeze's avatar
Multiviteit: 1695
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
ok nu de datum beter te plannen valt, kan het wel zijn dat ik mee ga, maar weet het nog niet zeker, moet eerst mijn agenda thuis checken... walibi is niet zo mijn ding maar we doen het voor de sfeer zeker maar ik zal op tijd nog wel iets laten weten, moest ik komen is het met de auto en heb ik nog plaats vrij, ofja 'plaats' tis maar wat ge plaats noemt in zone kleine corsa
^ Reactie #16 geschreven door Hayke op dinsdag 17 juni 2008 om 15:55:49.
Hayke's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
wees gerust Walibi is ook mijn ding ni zenne.
En ik ga NERGENS in da overkop gaat da moogde vergeten dus iedereen is gewaarschuwd ;) (ben nogal ne bange kwezel) ;) :p
Ma zoast er nu uitziet benk et enigste meiske :s

Dus vrouwen vooruit ook meegaan!!!!!!!!!!!!;);););)
Groetjes
Hayke
^ Reactie #17 geschreven door k_a_lf op dinsdag 17 juni 2008 om 17:04:55.
k_a_lf's avatar
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit Hayke op 17/06/2008 15:55:49:
Ma zoast er nu uitziet benk et enigste meiske :s

Dus vrouwen vooruit ook meegaan!!!!!!!!!!!!;);););)

'k ben sinds vorige keer(allé ja 3 jaar om exact te zijn:p) nimeer naar de kapper geweest, dus zal mijn haar losdoen en wa make-up opdoen ze:p, dan lijkte nimeer het enige meiske:p. Maar bekijk het percentage actieve vrouwelijke leden eens op MD t.o.v. van de mannelijke actieve leden:p zegt al veel he:p:d
^ Reactie #18 geschreven door Hayke op dinsdag 17 juni 2008 om 17:10:15.
Hayke's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
K_a_lf daar houk u aan he :d:p

en ja das wel waar mja keb me al ieder jaar goed geamusseerd zal er dit jaar zeker ni aan mankeren ;)
Groetjes
Hayke
^ Reactie #19 geschreven door k_a_lf op dinsdag 17 juni 2008 om 17:15:24.
k_a_lf's avatar
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
euhm liever ni:p stel da ik nog bekenden tegenkom:p en daarbij, had gezegd da ik mij ging gedragen:p:d... Of toch proberen:p:dmwuahahahah:p:d
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten