Multidesk.be » Forums » Beveiliging » Comodo Firewall ingeschakeld maar is niet eens geinstalleerd

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door SmartestGirl op dinsdag 10 juni 2008 om 01:10:02.
SmartestGirl's avatar
Multiviteit: 52
blabla
SG
Hallo,

Ik gebruik op mijn PC de Windows Firewall, maar wanneer ik nu kijk zie ik dat Comodo Firewall pro mijn PC beschermt.
Maar ik heb dat hele programma niet op mijn PC.

Verder lukt het mij niet om deze uit te schakelen, want ik heb alleen de optie om de Windows firewall ernst te gebruiken.
En dan krijg ik ook de melding dat 2 firewalls met elkaar in conflict kunnen raken.

Weet iemand wat het probleem is?

Mit Freundlichen Grue,

SmartestGirl
Ciao ciao
^ Reactie #1 geschreven door SMG op dinsdag 10 juni 2008 om 16:12:56.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
2 oorzaken, aan de ene kant is het Commodo dat zich slecht heeft verwijderd en aan de andere kant het 'security' center dat barstslecht is.
Voer dit artikel eens uit, dit zou een oplossing kunnen zijn:
http://www.multidesk.be/artikels/artikel/237/Wat-kan-CCleaner-voor-mij-betekenen.html

Verder is Windows Firewall zo lek als een zeef. Het doet zijn werk maar half (als je met Windows XP werkt tenminste, in Vista heeft MS dit min of meer wel recht gezet).
Je zou Commodo er terug op kunnen zetten of gaan voor een ander alternatief. Maar eerst is het best wel handig moest je probleem weg zijn ;)
^ Reactie #2 geschreven door SmartestGirl op woensdag 16 juli 2008 om 15:26:55.
SmartestGirl's avatar
Multiviteit: 52
blabla
SG
Nee, na de schoonmaak met CCleaner deed ie nog steeds vaag.

Ik heb Comodo er maar terug opgezet.
Alleen is dit wel een erg vervelende Firewall.
Bij alles wat ik installeer vraagt ie 50 keer of ik het moet accepteren, negeren of blokkeren.

Mvg

SG
Ciao ciao
^ Reactie #3 geschreven door een gast op donderdag 2 oktober 2008 om 21:23:38.
ik heb dat probleem ook,
en nu heb ik bij SIMS 2 n keertje op blockeren gedrukt,
en speelt het niet af .. ,
hoe kan ik het unlocken ?
x

Opmerking van de crew

Je kan best een nieuw onderwerp in het correcte subforum starten. Zo kan je nadien je vraag snel terugvinden en blijft alles overzichtelijk ;).
Wheeldigger
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen