Multidesk.be » Forums » Games » Trackmania Nations FOREVER: Custom/User Tracks

0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door thekid op vrijdag 6 juni 2008 om 15:51:51.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
'k zou zeggen deel hier de tracks die je zelf wat trots op bent gemaakt te hebben, en dan kunnen we er een beoordeling over geven, hé :)

Ik ga hier starten met 3 tracks

- Tornado: Een eerste test met de geavanceerden editor, was wel wat leuk, volgens mij goed parcour, moeilijk als je niet gewent bent om in verticale draais te gaan vertragen, overal gezien wel leuk
- Metropolis: Een eerste keer dat ik een track eerst op papier heb gezet alvorens te bouwen, goed allround, veel snelheid, paar smerige kantjes, maar over het algemeen is het gas geven in een afgewerkte omgeving
- Vengeance: Mja, na een harde dag werk geef ik nog wat rottigheid erbij :) 't is opzich geen zo'n moeilijk parkour, maar heeft wat smerige kantjes, laatste bocht voor de splitsing is heel goed haalbaar op snelheid, maar moeilijk uit te voeren, vereist wat training, door te vertragen verlies je al gauw 3-5 seconden. Er zit ook 1 jump in dat je aan de rechterkant van de baan moet nemen of je mag herbeginnen :)

'kzou zeggen laat eens weten wat je ervan vindt, geef zelf eens wat zelfgemaakte parcours door, 'k zou wel nen keer wat meer tracks willen in de singleplayer en voor lans enzo :)

Bijlage: 0021c5a05be5778d681b5e37ef330e7b.zip

Opmerking van de crew

Titel aangepast, het gaat hier over de Forever-versie, die anders is dan de gewone TN (Dank Dendeze voor het wijzigingsvoorstel) :)

Wheeldigger
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #1 geschreven door Dendeze op vrijdag 6 juni 2008 om 19:48:48.
Dendeze's avatar
Multiviteit: 1695
Ze werken hier niet, als ik ze bij de challenges bij al de rest die ik al gekregen heb, komen ze er niet bij in het spel.....

Voordat hier iemand gaat zeggen verkeerde map:
C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Tracks\Challenges\My Challenges
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 34.73 % door Dendeze op vrijdag 6 juni 2008 om 19:49:57.
^ Reactie #2 geschreven door thekid op zaterdag 7 juni 2008 om 02:07:05.
thekid's avatar
Moderator
normaal moet je ze via browse open in solo play
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #3 geschreven door Dendeze op zaterdag 7 juni 2008 om 13:39:32.
Dendeze's avatar
hmm zucht... echt ? :|

ik speel het spel al vanaf het uitgebracht, ik weet ondertussen al wel hoe het spel werkt.
Ze staan op de juiste plaats, ik kan ze gewoon niet open doen. Ze komen niet bij in de lijst van mijn challenges...........
^ Reactie #4 geschreven door thekid op maandag 9 juni 2008 om 13:06:39.
thekid's avatar
Moderator
lol :)

ja, is ook raar, moet je anders nog iets meer exporteren? laat het mijn eerste poging noemen om tracks te exporteren :)
^ Reactie #5 geschreven door Dendeze op maandag 9 juni 2008 om 14:53:51.
Dendeze's avatar
goh, weet ik niet, zelf heb ik de mijn ook nog niet gexporteerd, zal de mijn eerst moeten afmaken :)

Mss moet iemand anders het bij zich eens proberen, dan ligt het mss aan mijn installatie (wat zou kunnen, maar zou het raar vinden, omdat er toch al een ettelijk aantal track staan)...

Zijn je tracks gevalideerd ? en zijn de tijden correct opgegeven ?
^ Reactie #6 geschreven door thekid op maandag 9 juni 2008 om 15:51:58.
thekid's avatar
Moderator
mijn tracks zijn gevalideerd allesinds, en bij mij staan ze onder den browse, was ook gelijk het enige die ik terugvond in de directory

De tijden correct opgegeven? Als ik kijk kloppen de tijden nogal redelijk, moet je dat nog ergens anders aanpassen dan behalve dat je ze rijdt :) Heb ze wel al rapper gereden in de solo play ondertussen, maar normaal zijn ze correct gevalideerd...
^ Reactie #7 geschreven door Dendeze op dinsdag 10 juni 2008 om 10:26:47.
Dendeze's avatar
kan je ze nog eens opnieuw posten, dan probeer ik straks nog eens...

Onder welke versie zijn ze gemaakt, heb je de laatste versie van tm?
^ Reactie #8 geschreven door thekid op dinsdag 10 juni 2008 om 12:11:56.
thekid's avatar
Moderator
Ik denk niet dat het de laatste versie is, is trackmania nations forever, maar vanaf de moment ie uitkwam heb ik hem nog niet upgedate :) Dat zal misschien wel helpen, 'k ga daar vanavond dan eens voor kijken
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.96 % door thekid op dinsdag 10 juni 2008 om 12:12:17.
^ Reactie #9 geschreven door TruTh op dinsdag 10 juni 2008 om 13:27:14.
TruTh's avatar
Multiviteit: 773
@Dendeze: Je hebt nog Trackmania Nations, de tracks zijn gemaakt voor Nations Forever en die werken niet op de oude TM ;)
^ Reactie #10 geschreven door thekid op dinsdag 10 juni 2008 om 14:15:38.
thekid's avatar
Moderator
@Truth

Werkten ze bij u wel?
^ Reactie #11 geschreven door TruTh op dinsdag 10 juni 2008 om 20:14:35.
TruTh's avatar
Ja, ze werken :) Maar je moet ze in C:\Users\Naam\Documenten\TrackMania\Tracks\Challenges zetten (voor Vista natuurlijk), voor XP in Mijn Documenten ;)
^ Reactie #12 geschreven door Dendeze op woensdag 11 juni 2008 om 07:19:10.
Dendeze's avatar
ja ok geen wonder dat ze niet, als het voor de forever is...

De titel van het forum zegt anders wel gewoon: Trackmania Nations: Custom/User Tracks
^ Reactie #13 geschreven door thekid op woensdag 11 juni 2008 om 13:58:23.
thekid's avatar
Moderator
Mja, sorry, uit enthousiasme, ik dacht dat alle trackmania spelers al overgestapt waren, héhé :)

dusja, voor de forever :)
^ Reactie #14 geschreven door thekid op zaterdag 14 juni 2008 om 13:19:08.
thekid's avatar
Moderator
@Truth

wat vond je ervan? :) krijg graag kritiek, azo kan ik mij aanpassen :D
^ Reactie #15 geschreven door TruTh op maandag 30 juni 2008 om 00:33:18.
TruTh's avatar

Dixit

Dixit thekid op 14/06/2008 13:19:08:

@Truth

wat vond je ervan? :) krijg graag kritiek, azo kan ik mij aanpassen :D

Kvond ze best wel goed hoor ;)

Ik ben zelf ook eens beginnen prutsen met de track editor en dit misbaksel is eruit gekomen: :P

http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=204460#auto
^ Reactie #16 geschreven door thekid op maandag 30 juni 2008 om 02:22:46.
thekid's avatar
Moderator
Leuk track, wel een beetje zoeken de eerste keer dat je het speelt, wel amusant :)
^ Reactie #17 geschreven door TruTh op dinsdag 1 juli 2008 om 00:15:20.
TruTh's avatar
Ik hou van verrassingen (bounce)
^ Reactie #18 geschreven door thekid op woensdag 2 juli 2008 om 01:33:44.
thekid's avatar
Moderator
Bij deze dan ook maar mijn tracks op tm-exchange :)

Vengeance

Metropolis

*nieuw* :)
Multilap-Human
^ Reactie #19 geschreven door TruTh op woensdag 2 juli 2008 om 22:18:22.
TruTh's avatar
Ik heb een funtrack gemaakt :P Get-A-Finish ;)

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen