Multidesk.be » Forums » ISP's » Gratis virusscan van Telenet (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Martijn op dinsdag 7 september 2004 om 16:31:46.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Sinds gisteren(ma, 6 september 2004) is de virusscan van de mails die je ontvangt via Telenet gratis.

In de Terms of Use wordt het als volgt omschreven:

Dixit

De Telenet Internet Anti-Virusdienst wordt zonder meerkost verstrekt


Vroeger moest je voor deze service nog een maandelijks forfait betalen, maar dit is dus nu afgeschaft.

Je moet de dienst echter nog wel activeren om er gebruik te kunnen van maken. Dit kan je heel eenvoudig doen door in te loggen bij Mijn Telenet met je master login en dan onder E-mail op het titeltje Anti-Virus te klikken. Op de pagina die dan opent, kan je aangeven op welk account(s) je de dienst wil activeren. Daarna moet je enkel nog de voorwaarden accepteren en op bevestigen klikken ;-)

Het kan zijn dat je nog een tijdje moet wachten vooraleer je er iets van kan(en hopelijk niet zal) merken. Mocht je na een halfuur nog geen resultaat hebben, kan je steeds contact opnemen met de klantendienst ;-).
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #1 geschreven door een gast op dinsdag 23 november 2004 om 19:13:10.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik wil gebruik maken van het gratis anti virus programma , maar ik kan er niet bijkomen als ik in het émail - vakje kom. Wat moet ik doen?
^ Reactie #2 geschreven door rObkE op dinsdag 23 november 2004 om 19:28:29.
rObkE heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3765
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Zeker dat je ingelogd bent onder je hoofdaccount bij Telenet (vraag het eens aan diegene die effectief betaald als je die zelf niet bent :p)?
^ Reactie #3 geschreven door Sergei op dinsdag 2 augustus 2005 om 12:00:14.
Sergei heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1378
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Log in op je telenet account:


http://www.multidesk.be/upload/forum/985/mijntelenet.jpg


Dan in het mijn telenet scherm, kies antivirus en zet het daar aan:


http://www.multidesk.be/upload/forum/985/afmelden.jpg


Topc mag inderdaad gesloten worden.

Opm: Jpeg inhoud: (C) Telenet NV

Opmerking van de crew

Er was geen enkele zinnige reden om op dit oud topic nog te reageren.

(slotje) dus.

Martijn
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 8.14 % door Sergei op dinsdag 2 augustus 2005 om 12:14:41.
Inhoud van dit bericht : (c)2008 Sergei


  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten