Multidesk.be » Forums » Debatten en discussies » Giveaway of the Day - East-Tec Backup 2007

• Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Danny- op maandag 3 september 2007 om 19:04:47.
Danny-'s avatar
Multiviteit: 1209
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

http://www.giveawayoftheday.com/wp-content/uploads/2007/08/backup_gotd_box.gif

bron: www.giveawayoftheday.com

Vandaag is dit (backup programma) gratis te verkrijgen.
Ik ken dit programmatje overigens zelf niet.
Nu is mijn vraag wat jullie hiervan vinden, het lijkt me wel handig of niet?
Greetz
Danny
^ Reactie #1 geschreven door Simon op maandag 3 september 2007 om 19:33:50.
Simon's avatar
Multiviteit: 3742
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Randinformatie

Ben je daar weeral :)?

Of het goed is, dat weet ik niet. Ik heb het nog nooit getest (en dat ga ik ook niet doen). Er bestaan ook al zoveel van deze programma's, ik zou niet weten waarom deze beter zou zijn dan de rest :s.

En zoals SMG al eens gezegd heeft. Die uitgevers geven niet altijd hun beste software gratis weg. Ik zou er dus niet teveel op vertrouwen :).
^ Reactie #2 geschreven door thekid op maandag 3 september 2007 om 19:40:56.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
te meer, als je een backup gemaakt hebt en op cd/dvd geplaatst en dan crashed je pc, dan heb je het programma ook niet meer ge´nstalleerd staan en mag je het dus kopen alvorens je uw backup kunt terugplaatsen ;)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #3 geschreven door SMG op maandag 3 september 2007 om 20:49:48.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Dat zijn meestal van die programma's die Windows basis al bezit maar veel mensen beseffen het gewoon niet.

Wist jij dat sinds Windows 95 al een degelijk backupsysteem zit? Als ik mijn mening nog eens mag zeggen, dat programma kan nog eens niet werken met backuptapes (de backup functie van Windows kan dit wel). Ik noem het dus weeral een van de vele overbodig programma's die ze willen verkopen aan de nietsvermoedend (en eigenlijk wel domme) IT consument.

Zulke dingen zijn meestal reclame stunten en zoals thekid al zeer goed aanbracht: bij een systeemcrash moet je alles formatteren, maar nadien werkt de activatie niet meer en moet je het programma kopen aleer je je backup terug kan halen (best wel een slimme reclamestunt dus ;)
Mijn raad, gebruik het niet!!!
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 25.39 % door SMG op maandag 3 september 2007 om 20:53:09.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten