Multidesk.be » Forums » Webdevelopment & -scripting » Betere site maken (gesloten - verplaatst)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Wheeldigger op maandag 12 mei 2008 om 16:42:20.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Even een nieuw topic hiervoor aangemaakt :)

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 79.79 % door Wheeldigger op zaterdag 7 juni 2008 om 00:28:48.
^ Reactie #1 geschreven door dennis1234567890 op vrijdag 6 juni 2008 om 22:56:19.
dennis1234567890 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Beste mensen,
ík heb een website en gebruikt nu een gratis programmatje waardoor mijn bestellingen worden doorgemaild via een andere site die mijn klanten reclame in hun beeld gooien nadat ze hebben besteld.

Ik wil hier van af en graag dat de bestellingen rechtstreeks naar mijn email adres worden gestuurd. Ik ben al weken bezig met googlen en html codes te veranderen zoals mailto etc.

Helaas heb ik alleen 1 resultaat en dat is dat de klanten iets invullen en dan opeens hun eigen email adres moeten openen om de bestelling te versturen?

Ik wil dat de website hem meteen styyrt zonder dat de klant er last van heeft kan dit en zo ja hoe moet ik dat in html of java script doen en hoe kan ik eventueel php hiermee samen laten werken?

Ik zou het erg fijn vinden als iemand mij er mee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Dennis

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht in een nieuw onderwerp geplaatst zodoende alles overzichtelijk te houden. Het originele onderwerp kan je hier terugvinden.
Gaat *hier* verder, dus (lock)

Wheeldigger
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.35 % door Wheeldigger op zaterdag 7 juni 2008 om 01:06:56.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten