Multidesk.be » Forums » .Net » VB.netters en C# programmeurs (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op woensdag 15 augustus 2007 om 12:49:05.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ervaren VB.netters en C# programmeurs gezocht als consultant bij onze kléanten.

CV met motivatie sturen naar : --knip--

Collegale VB.Net groeten

Eric

Opmerking van de crew

Normaal gesproken mogen email adressen niet online op Multidesk.be staan. Voor dit zullen we echter wel een uitzondering maken, maar is het email adres wel veranderd zodat het voor spammers moeilijkere wordt om te misbruiken.
SMG
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 11.18 % door SMG op dinsdag 21 augustus 2007 om 11:11:10.
^ Reactie #1 geschreven door SMG op woensdag 15 augustus 2007 om 14:02:56.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Het kan handig zijn om een regio mee te geven.
Zo moeten geïnteresseerden geen mails zitten sturen als ze aan de andere kant van België wonen ;)
^ Reactie #2 geschreven door een gast op dinsdag 21 augustus 2007 om 11:04:00.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Beste IT-vrienden,

Ik ben ongevraagd en onbeleefd benaderd geweest door deze persoon die mij niet wou laten weten hoe hij aan mijn privé gegevens is gekomen. Dit is al een inbreuk op de privacy-wet. Daarnaast weigert hij te melden voor welk bedrijf hij optreedt, dus ook dat is niet fair. Dit lijkt heel sterk op louche praktijken net zoals we hebben mogen meemaken rond de milleniumwissel. Er waren toen veel charlatans op de markt die enkel maar op zoek waren naar werknemers, even snel met een IT cursus klaarstomen en dan duur detacheren naar andere IT bedrijven, louter interimzaken dus zonder hiervoor een wettelijke vergunning te hebben. Snel het eigen bedrijf doen boomen met veel medewerkers maar intussen wel veel verlies maken en dan voor veel geld het bedrijf verkopen aan een buitenlands IT bedrijf omwillen van het grote menselijke kapitaal dat erin zit. Aan de lezers : denk eerst 2x goed na alvorens in deze val te trappen.

Veel succes !
^ Reactie #3 geschreven door SMG op dinsdag 21 augustus 2007 om 11:10:55.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Persoonlijk vond ik het bericht ook wat verdacht, maar heb het openen laten staan voor de mensen die er zich aan willen wagen.
Deze manier van werkvolk zoeken is volgens mij niet de juiste. In eerste instantie heb je daar uitzendbureau's voor en geen publieke fora.
In tweede instantie komt het geheel onprofessioneel over. Een IT bedrijf zonder eigen domein (het .telenet adres), geen enkele melding van waar het is, ...

Wij zullen dus de nodig maatregelen nemen en dit onderwerp op slot doen.

Opmerking van de crew

Dit onderwerp krijgt een (lock). Alle connecties met het email adres zijn eveneens verwijderd.
SMG
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten