Multidesk.be » Forums » Feedback » gekke gast :p

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door StOosh op vrijdag 4 april 2008 om 09:21:55.
StOosh's avatar
Multiviteit: 1526
bij reactie #6 in de topic Probleem Hypercam

en bij #6 en #7 in topic Ben ik wel goed beveiligd met al mijn huidige beveiligssoftware?

is er een vreemde gast die links invoegd via HTML-tags en, mij onbekende, lettercombinaties gebruikt.

wat zou dit kunnen zijn?

Groeten De Klak
^ Reactie #1 geschreven door Martijn op vrijdag 4 april 2008 om 09:24:43.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
Dat was spam; heb hem verwijderd.

Bedankt om het even te melden (thumbsup)!

Je kan hiervoor overigens ook de knop Waarschuw een crewlid gebruiken boven het bericht in kwestie ;).
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #2 geschreven door StOosh op vrijdag 4 april 2008 om 09:43:51.
StOosh's avatar
Multiviteit: 1526
Graag gedaan, dat is voor de hulp die ik van jullie krijg :D
Ik zal proberen het te onthouden, maar waarom was die spam eigenlijk onleesbaar?
ze willen je toch juist lokken met dat bericht? of heeft dat te maken met de taalinstellingen...
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 14.15 % door StOosh op vrijdag 4 april 2008 om 09:46:10.
^ Reactie #3 geschreven door SMG op vrijdag 4 april 2008 om 10:04:40.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
De combinatie van BBC (dus de [b] [url]), het vertalen van de & en < > zorgt ervoor dat zulke berichten zeer slecht overkomen.
Vaak plakken spammers enkel HTML code in hun bericht en dan krijg je zulke toestanden. Het is een paar keer opgevallen dat ze ook de BBC gebruiken, maar dat is eerder zeldzaam.

Hoe dan ook, als iemand het ziet, dan mag die dat altijd melden via de waarschuw een crewlid knop aan elk bericht, moest het ons niet zijn opgevallen.

Vb (is geen spam maar gewoon een stukje van de broncode van Multidesk.be):
bij reactie #6 in de topic <a href="http://www.multidesk.be/forums/onderwerp/95767.1/Probleem-Hypercam.html#p96287" target="_blank">Probleem Hypercam</a><br><br>en bij #6 en #7 in topic <a href="http://www.multidesk.be/forums/onderwerp/95651/" target="_blank">Ben ik wel goed beveiligd met al mijn huidige beveiligssoftware?</a><br><br>is er een vreemde gast die links invoegd via HTML-tags en, mij onbekende, lettercombinaties gebruikt.<br><br>wat zou dit kunnen zijn?<br><br>Groeten De Klak
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen