Multidesk.be » Forums » Kopen & verkopen » Studenten die een laptops willen kopen (belangrijk)

• Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door SMG op woensdag 1 augustus 2007 om 19:22:09.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Het is al augustus en ik merk dat er veel studenten op zoek zijn naar een laptop. Aangezien dat altijd een dure aangelegenheid is kan je als student soms wel eens goedkoop aan een notebook geraken.
In Vlaanderen kan je via de Associatie KULeuven een laptop kopen tegen een zeer gunstige prijs.

Details over de laptop kan je vinden op de site van de KULeuven zelf.
Voor deze aanbieding moet je echter wel naar de KULeuven zelf gaan of naar een van de vele hoge scholen. Normaal gezien zou je gedurende het jaar een papier (tijdens je inschrijving) hierover krijgen (of staat dit op de site van je school).
Als je er niets van hoort of als je niet bij de associatie KULeuven zit ben je nog niet verloren. Vaak geven hoge scholen of universiteiten zulke aanbiedingen. Ga dus een horen bij de systeembeheerders van dienst om te vragen hoe het daar zit.

Wees dus een echt student en kijk naar elke cent die je uitgeeft ;). Het leven is al zo duur :p

Vriendelijke groeten en veel succes met de studies ;)
^ Reactie #1 geschreven door GinGin op woensdag 22 augustus 2007 om 21:58:17.
GinGin's avatar
Multiviteit: 114
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Aan de KUL kan je meer kopen dan enkel een pc
- inktcartouchen
- verschillende soorten kabels (netwerkkabels, usbkabels, ....)
- computeraccesoires (usb-stick, externe hd, ...)
- ...

De prijsverschillen zijn niet gigantisch groot, maar groot genoeg om het toch op te merken. Mijn inkt is ongeveer 7 euro goedkoper per inktcartouche en als je maandelijks een nieuwe nodig, maakt dat toch een verschil van 70 euro.

Voor studenten aan de KUL vind je meer informatie op Ludit

(verder voor wie een echt krap budget heeft, je kan een PC huren en er bestaat ook zoiets als de afkoop van een huurPC)
Gintje loves Ghost // Without music in my heart I'd be an other person // Appletje, it was love at first sight
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten