Multidesk.be » Forums » ISP's » Ip adres wijzigen (gesloten - verplaatst)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op zondag 29 juli 2007 om 21:38:15.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik ben net geblokt geweest op een site a.d.h.v. mijn ip-adres, is er een manier dat je je ip adres kan wijzigen?

Grtjs
^ Reactie #1 geschreven door Fred31 op zondag 29 juli 2007 om 21:48:12.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Meer info?
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #2 geschreven door SMG op zondag 29 juli 2007 om 22:00:09.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Het is je ISP die je IP bepaald en een blokkering van op een site heeft meestal zo zijn reden. Als die reden voor onduidelijk is kan je eens een verduidelijking vragen aan de admin van die site.

Je IP veranderen kan (als je geen vast IP hebt van je ISP). Echter het IP adres veranderen blijkt in praktijk soms niet zo simpel te zijn.

Als je wilt, in dit onderwerp is jouw vraag al eens aan bod gekomen.
^ Reactie #3 geschreven door een gast op zondag 29 juli 2007 om 22:30:05.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik had op een site een account, maar mijn broer had dit ook (wist daar niets vanaf) en op die site mocht je maar 1 account hebben per ip adres (dus ben ik geblokt en mijn broer ook).

Ik zal jet artikel dat je gaf eens bekijken.
^ Reactie #4 geschreven door Suriv op zondag 29 juli 2007 om 23:16:52.
Suriv's avatar
Multiviteit: 7607
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Randinformatie

Die strenge policy doet me denken aan Hattrick...
^ Reactie #5 geschreven door een gast op maandag 30 juli 2007 om 14:07:46.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hattrick?

F1 Competitie
Dit is het spel, daar kan je maar 1 account hebben per ip adres. mijn broer wist dit niet :(
^ Reactie #6 geschreven door kstr op woensdag 13 augustus 2008 om 10:11:09.
kstr's avatar
Multiviteit: 17
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Je kan eens proberen via een zgn "surfing anonymizer", maar de kans ik groot dat ze die ip-adressen ook al kennen...

Bij de meeste abonnementen van breedband krijg je (dacht ik) 2 ip-adressen...
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.25 % door kstr op woensdag 13 augustus 2008 om 10:11:48.
Bezoek mijn website op http://www.elkit.be
^ Reactie #7 geschreven door Kenneth op woensdag 13 augustus 2008 om 15:31:36.
Kenneth heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 52
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit kstr op 13/08/2008 10:11:09:
Bij de meeste abonnementen van breedband krijg je (dacht ik) 2 ip-adressen...

Bij bijna alle providers krijg je een adres toegewezen via DHCP en heb je geen statisch IP adres, tevens zou ik niet weten warom een provider 2 IP-adressen zou toekennen aan 1 particuliere klant. Dit lijkt me zeer onlogisch.
Om Telenet als voorbeeld aan te halen: je neemt digitale tv, telefonie en internet af bij telenet. Zij zorgen voor 1 aansluiting en 1 modem, achter deze modem plaatst telenet een switch die je verbinding opsplitst in 1 lijn voor tv, 1 voor telefonie en 1 voor internet (die je zelf indien je dit wenst verder kan opsplitsen door gebruik te maken van een router, switch en/of access point). Je krijgt dus 1 IP adres van telenet die je desgewenst zelf kan opsplitsen in diverse lokale IP-adressen
^ Reactie #8 geschreven door kstr op vrijdag 22 augustus 2008 om 15:58:27.
kstr's avatar
Multiviteit: 17
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik dacht dat je van je provider een aantal Ip's kreeg, afhankelijk van je abonnement;

mag je bv 2 pc's aansluiten, krijg je twee publieke ip's

In pricipe kan je zo online gaan met een switch of zelfs een hub zonder gebruik te maken van Network adress translation.

Wanneer je een router met NAT installeert, fungeert deze als DHCP-server voor het lokale netwerk, en krijgt hij op zijn beurt van de ISP een publiek ip-adres via DHCP, maar als je enkel een switch/hub gebruikt gebruik je de dhcp server van telenet

Omdat op eenzelfde netwerk nooit twee dezelfde ip's kunnen 'werken', kan het m.i. niet anders dan dat er meerdere ip's worden uitgegeven.

of het ip-adres nu statisch of dynamisch is, maakt op zich denk ik niet uit.

Bezoek mijn website op http://www.elkit.be
^ Reactie #9 geschreven door Dreams op vrijdag 22 augustus 2008 om 16:42:05.
Dreams' avatar
Multiviteit: 3479
In Search of Sunrise...
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Zeker dat je ip geblokeerd wordt? Kan het gewoon niet zijn dat je account automatisch aanmeldt (dankzij firefox of IE) eenmaal dat je in die site binnengaat waardoor dat de site een opmerking geeft van "banned"?

Dit is een mogelijkheid, dus download is Ccleaner en/of ATF-cleaner (scroll naar beneden totdat je "Download here" ziet) en verwijder al je cookies en weet ik wat allemaal. Probeer dan is.

IP-block vind ik persoonlijk toch maar iets raars. Uw ip-adres (als je ISP belgacom is) wordt voortdurend veranderd (Dynamische ip). Bij telenet is het een statische, echter deze wordt ook af en toe veranderd. Dus hoe kunnen ze eigenlijk aan de hand van je ip adres je blokken? Ik denk eerder dat ze je MAC-adres hebben geblokt, waardoor er maar één oplossing voor bestaat. Een nieuwe netwerkkaart kopen.

Ik denk dat de admin - Martijn - hier veel over zal weten.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.63 % door Dreams op vrijdag 22 augustus 2008 om 16:46:17.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #10 geschreven door een gast op donderdag 19 februari 2009 om 18:57:24.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
nieuwe netwerkkaart kopen ???? hahahah das een goei

als ze je bannen kan dat op verschillende manieren
via punkbuster
via ip adress
via mac adress
via serial harddisk

maar alles kan je veranderen !
mac adress verander je bv met technitium
http://www.technitium.com/

greetz , p4T
www.h4ck.be
^ Reactie #11 geschreven door Cdude op donderdag 19 februari 2009 om 19:31:48.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Op eigen risico KLIK

Btway P4Tje, uw site, pag "programs" zegt "under construction, release date 1/1/2007..."
Beetje over tijd :P?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 8.31 % door Cdude op donderdag 19 februari 2009 om 19:38:43.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #12 geschreven door een gast op zaterdag 4 april 2009 om 20:57:55.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
hey
ik heb nog wel een programmatje daarvoor mail me ff dan stuur ik hem door kevin*knip*

Opmerking van de crew

Je e-mailadres achterlaten op een publiek forum is niet erg verstandig en bovendien tegen de multiquette. Je kan je steeds gratis registreren om zo op de hoogte gehouden te worden van eventuele reacties ;).
Wheeldigger
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 12.24 % door Wheeldigger op zaterdag 4 april 2009 om 23:06:24.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten