Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » probleem met inktpatroon

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Stefanie P op zondag 17 februari 2008 om 15:55:34.
Stefanie P's avatar
Multiviteit: 58
dreams are so beautiful ^^
hey
Ik heb een vraagje :) ik heb thuis een printer staan van Hp (HP PSC 1410) die we ongeveer al zo'n 3 jaar hebben. Maar de laatste maanden heb ik al 3 nieuwe zwarte inktpatronen moeten kopen! :-/ soms na 1 a 2 weken is zo'n inktpatroon al leeg!
Het is niet dat ik veel afprint, evenveel als vroeger en dan deed ik wel 2 of 3 maanden met een inktpatroon.
Zou het kunnen dat het de fout is van mijn printer zelf, dat het meer inkt verspild of verbruikt dan vroeger?
of zou ik beter een nieuwe printer kopen? (want soms zijn er ook vegen op mijn afgedrukte bladen)
Weet er iemand een beetje raad of advies? :)
Love is a sign from the heavens that you are here for a reason (l) Gwen
Mijn Blogspot
^ Reactie #1 geschreven door SMG op zondag 17 februari 2008 om 16:18:21.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Dat is zeker niet normaal!
Je kan misschien eerst kijken of de cartridges wel degelijk leeg zijn. Normaal gezien zou je dat kunnen aanvoelen door het gewicht van een 'lege' te vergelijken met dat van een nieuwe.

Kijk ook even hier naar: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/esso/essoDocument?docname=c00370199&lc=nl&cc=be&dlc=nl&product=441115&lang=nl
Vooral naar de vraag "Loopt de inkt uit of zijn er vegen te zien op afdruktaken?"
Als dat het niet verhelpt kan je misschien beter onderaan de links volgen om chatsessie te starten. Als je niet wilt bellen kan je gebruik maken van het vragen formulier (http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/email?product=441115&lc=nl&cc=be&dlc=nl&x=0&lang=nl&y=0&cc=be). Uit ondervinding zijn die wel heel goed in het oplossen van problemen.

Ik zou denken dat het komt door een of andere firmware dat niet zo goed meer werkt. Een printer zegt zelf of de cartridge leeg is, het kan dus zijn dat je printer 'valse' beschuldigingen maakt en dus zegt dat het leeg is terwijl dat het niet zo is.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen