Multidesk.be » Forums » Debatten en discussies » keuze computer tijdschrift (verplaatst)

• Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door EYEball op woensdag 11 juli 2007 om 10:29:05.
EYEball's avatar
Multiviteit: 186
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik ben op zoek naar een leuk computertijdschrift om te lezen. Vroeger waren we geabonneerd op 'Netwerk' maar na het ter ziele gaan van dit magazine vinden we niet direct een tof alternatief. Er is teveel keuze in computertijdschriftland, vandaar deze oproep, wat kunnen jullie aanraden?

Enige voorwaarde is dat er naast windows ook af en toe over linux in geschreven wordt en dat er een aantal game-reviews instaan.

Opmerking van de crew

Even je bericht in de correcte categorie geplaatst.
Martijn
^ Reactie #1 geschreven door Simon op woensdag 11 juli 2007 om 11:10:07.
Simon's avatar
Multiviteit: 3742
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Dan denk ik dat PCM wel een goede keuze is. Zelf vind ik het een heel goed tijdschrift. Er wordt over zo'n beetje vanalles geschreven en het heeft een aangename layout.
Ik lees het altijd in de bibliotheek en ik ben er tevreden over :).

Clickx is ook nog wel goed, maar iets te veel windows voor mij. je mag PCM ook niet verwarren met het Belgische PC magazine, dat is een totaal ander magazine :).
^ Reactie #2 geschreven door SMG op woensdag 11 juli 2007 om 14:17:28.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Wat wil je? Nieuws tot in de puntje uitgelegd of eerder voor de minder geboeide maar toch wel geÔnteresseerden persoon.

De meest bekende leverancier van PC boekjes in BelgiŽ is Minoc. Misschien zit hier al iets tussen wat je wil.

Edit: het is Minoc ipv micon ;)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 6.9 % door SMG op woensdag 11 juli 2007 om 16:15:32.
^ Reactie #3 geschreven door EYEball op woensdag 11 juli 2007 om 16:07:52.
EYEball's avatar
Multiviteit: 186
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Tot in de puntjes hoeft niet, als ik meer wil weten zal ik het wel opzoeken op internet. Ik zal eens kijken op de websites van jullie reacties, bedankt.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten