Multidesk.be » Forums » Apple/Mac » MSN voor Mac* (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op dinsdag 10 juli 2007 om 21:40:14.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik heb een macbook. Ik vind het verschrikkelijk omdat ik Windows gewoon ben. Maar mijn vraag is: welke MSN kan ik het beste op mijn macbook zetten? Ik wil gewoon alles kunnen wat MSN 7.5 of MSN live messenger 8.0 kan :D Is dat wel mogelijk? Ik hoopo dat iemand mij zo spoedig mogelijk kan helpen, heb nu MSN mac messenger 6.0.2 erop staan.

Opmerking van de crew

Zoals hieronder al gezegd geweest is, gelieve wat op de taal te letten. Niet iedereen is vlot in de MSN taal.
Een duidelijke titel is eveneens handig.
SMG
^ Reactie #1 geschreven door Fred31 op dinsdag 10 juli 2007 om 21:43:14.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Gelieve een beetje op taal te letten in je titel AUB

Heb je msn 7.5 al eens geprobeerd te installeren???
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #2 geschreven door Simon op dinsdag 10 juli 2007 om 21:55:44.
Simon's avatar
Multiviteit: 3742
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Waarom koop je een macbook als je het verschikkelijk vind? Als je windows liever hebt kan je toch ook gewoon een andere laptop kopen?

Mja, als je msn voor mac wilt kan je deze website eens bekijken, daar staat alles op :)
http://www.microsoft.com/mac/default.aspx?pid=msnmessenger
^ Reactie #3 geschreven door SMG op dinsdag 10 juli 2007 om 22:01:24.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
@Simon: dat is het juist, hij heeft al MSN for mac 6.0.2 erop staan.
Maar zoals Simon al aanbracht, als je voor Mac kiest moet je niet meer hopen op veel software voor Microsoft.

Wat je wel kan doen is via Bootcamp Windows op je Mac zetten (het moet dan wel een Intel Mac zijn). Maar dan had je veel beter een Laptop gekocht ipv een Macbook, zonde van het geld dan.
^ Reactie #4 geschreven door Wheeldigger op dinsdag 10 juli 2007 om 22:24:10.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
6.0.2 is de laatste nieuwe versie voor Mac.....

Met de tekst "niet een hele boeiende update; nog steeds geen webcam support, maar voor de liefhebber misschien leuk om te hebben" wijst MadMark ons op een nieuwe versie van Messenger for Mac, te weten versie 6.0. Microsoft heeft hard gewerkt om de nieuwe Messenger for Mac klaar te stomen voor Windows Live en de merge van de instant-messagingnetwerken van Yahoo en Microsoft. Net als Windows Live Messenger kan met de Mac-editie van de im-software gechat worden met andere gebruikers en is het mogelijk om bestanden en (geanimeerde) emoticons naar elkaar te sturen. Het elkaar kunnen zien via de webcam is op dit moment nog voorbehouden aan de Windows Live Messenger; het is niet duidelijk wanneer deze feature in Messenger for Mac wordt gebouwd of dat deze feature überhaupt wordt ingebakken. Messenger for Mac 6.0 kan gedownload worden in onder meer de taal Nederlands.
(Aangezien de bron de bron ook al ergens anders vandaan had, geen bronvermelding)

En nog een messenger-mac linkje
^ Reactie #5 geschreven door een gast op zondag 21 december 2008 om 15:53:59.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
waarom niet gewoon adium downloaden is toch hetzelfde als messenger maar dan voor de mac!
is toch een pak logischer???
^ Reactie #6 geschreven door Wheeldigger op zondag 21 december 2008 om 16:46:28.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Bedankt voor de link (whistle)
Adium kun je *hier* halen.

Opmerking van de crew

En alle overige vragen mag men zelf een topic openen :) (lock)

Wheeldigger
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten