Multidesk.be » Forums » Feedback » Gesloten Topic; Info HJT

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Hoobastank_RML op zondag 24 juni 2007 om 20:37:59.
Hoobastank_RML's avatar
Multiviteit: 1030
Simply the best
Beste Mensen,

Ik kwam inneens met een GRANDIOOS idee, aangezien er veel mensen zijn die zomaar een hjt posten (niet als bijlage + geen stappenplan ondergaan) Dacht ik we doen het volgende :D Maak een topic in spyware (gesloten + altijd boven aan) met de link en eventuele info! Zodat mensen die in het onderwerp Spyware komen eerst lezen wat de bedoeling is voor ze een hjt logje plaatsen.

Dit zie je ook vaak in fora's, een topic die standaard gesloten is en bovenaanstaat met info over hoe er het in dat betreffende onderwerp het eraan toe hoort te gaan.

Maar dit is natuurlijk aan de mods in combinatie met de HJT mensen om te zeggen wat ze ervan vinden ;)

Greetz,
Hoobastank_RML
The person who types this is an Idiot:D

Microsoft: You've got questions, we've got dancing paperclips!
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op zondag 24 juni 2007 om 20:53:36.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Verdraaid goed idee :)

Ik ga hier wat mee doen :)
^ Reactie #2 geschreven door Simon op maandag 25 juni 2007 om 10:21:18.
Simon's avatar
Multiviteit: 3742
Zoiets noemen ze een "sticky" :).

Dat kan inderdaad wel handig zijn en in de meeste forums worden daar ook de regels, ... in geplaatst. Maar hier op multidesk zijn er ook al regels voor de forums, artikels, links, woordenboek en procesinformatie. Voor HJT-logs is er zelf een puntje vrijgehouden in de forumregels, zie hier en ik vind dat daar al voldoende informatie instaat eigenlijk :)?
^ Reactie #3 geschreven door Hoobastank_RML op maandag 25 juni 2007 om 12:24:00.
Hoobastank_RML's avatar
Multiviteit: 1030
Simply the best
Toch heeft het nog niet erg veel effect hea, aangezien 3 kwart van de posters het stappenplan niet hebben ondergaan. Met zo'n "sticky" is dat het eerste waar het oog op valt in het onderwerp Spyware.
The person who types this is an Idiot:D

Microsoft: You've got questions, we've got dancing paperclips!
^ Reactie #4 geschreven door thekid op maandag 25 juni 2007 om 13:37:12.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
En toch doet een sticky niet steeds zijn werk, ik zou eerder opteren voor een bericht weer te geven wanneer een gast / gebruiker een nieuw topic wenst te starten in hjt forums dat ze eerst de instructies in het stappenplan moeten volgen alvorens verder te gaan, bij een gast steeds weergeven, bij bestaande gebruikers 1x weergeven en daarna niet meer bvb
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen