Multidesk.be » Forums » C en C++ » Device van een hwnd (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door NightCreature op maandag 18 juni 2007 om 12:53:41.
NightCreature's avatar
Multiviteit: 1196
MSc.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik moet een manier hebben om via een HWND tot een device te komen. Ik moet dit kunnen opvragen, zodoende kan ik zien op welke monitor mijn applicatie draait als ik te maken heb met meerdere monitoren.
I need thought completion.
Shaders, een beetje vreemd maar wel lekker (voor de ogen dan he)
2.83Ghz Q9550 HD4850 512MiB 4GiB 1333Mhz DDR3 RAM
http://paulintheuk.blogspot.com
FE Programmer @ Codemasters (Front End)
^ Reactie #1 geschreven door NightCreature op maandag 25 juni 2007 om 12:49:59.
NightCreature's avatar
Multiviteit: 1196
MSc.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Kan dicht heb de oplossing al.
I need thought completion.
Shaders, een beetje vreemd maar wel lekker (voor de ogen dan he)
2.83Ghz Q9550 HD4850 512MiB 4GiB 1333Mhz DDR3 RAM
http://paulintheuk.blogspot.com
FE Programmer @ Codemasters (Front End)
^ Reactie #2 geschreven door thekid op maandag 25 juni 2007 om 13:43:17.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Een oplossing hier neerpennen is natuurlijk ook wel een oplossing, hé ;)
Wie weet heeft iemand dit hier nog eens nodig in de toekomst :D
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #3 geschreven door NightCreature op maandag 25 juni 2007 om 14:08:27.
NightCreature's avatar
Multiviteit: 1196
MSc.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Het idee is dat je van een HWND via MonitorFromWindow de monitor ophaalt waar het window opstaat. Dan kan je aan de hand van het daaruit gekomen HMONITOR met GetMonitorInfo een MONITORINFOEX vullen.
Aan de hand van EnumDisplayDevices vraag je alle mogelijke diplay devices op, in een DISPLAY_DEVICE struct. Hiervan check je het veld devicename met het szDevice veld uit MONITORINFOEX. Als deze overeenkomen weet je aan de hand van andere velden in DISPLAY_DEVICE welk device je window op draait.
Het is nogal omslachtig maar het is ook de enigste manier om dit te doen voor zover ik weet

Het relaas op de msdn forums, en antwoord in het engels.
http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost.aspx?PostID=1748257&SiteID=1
I need thought completion.
Shaders, een beetje vreemd maar wel lekker (voor de ogen dan he)
2.83Ghz Q9550 HD4850 512MiB 4GiB 1333Mhz DDR3 RAM
http://paulintheuk.blogspot.com
FE Programmer @ Codemasters (Front End)
^ Reactie #4 geschreven door Wheeldigger op maandag 25 juni 2007 om 21:12:43.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit NightCreature op 25/06/2007 12:49:59:

Kan dicht heb de oplossing al.

Opmerking van de crew

At your service ;)

Wheeldigger
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten