Multidesk.be » Forums » Sitechecks » [sitecheck] nicklegroe.be

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door legroen op donderdag 14 juni 2007 om 03:03:03.
legroen's avatar
Multiviteit: 93
graag eens een mening over http://www.nicklegroe.be
Er moet wel nog aan beide kanten nog een schaduw komen.
^ Reactie #1 geschreven door SMG op donderdag 14 juni 2007 om 06:47:42.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Ziet er goed uit, alleen zou ik zeggen dat het menu weliets te klein is.
Het zou wel een veel beter zich zijn geweest moet je er inhoud hebben ingezet (al is het opvultekst).
^ Reactie #2 geschreven door Kilian op donderdag 14 juni 2007 om 07:38:53.
Kilian heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1629
1. Je site is niet w3c valid. Als je het wil, zou ik 'm echt wel valid maken. check

2. Proficiat, je css is wel valid.

3. Ik zou het memu anders positioneren. Gebruikers zijn gewoon om eerst links, dan bovenaan en dan pas rechts te kijken. Bovendien vind ik rechts meer voor eventuele ads (mijn mening!)

4. Zoals SMG al gezegd heeft, zou ik het menu ietsje groter maken.

5. Je layout is echt mooi! Doe zo voort!

Ik weet het, ik geef veel negatieve kantjes, maar als je die kan bijwerken, is alles echt heel mooi! Er zijn zovele goede kanten, maar daar heb je toch niets aan als ik ze opnoem of wel?

Grtz
Kilian
^ Reactie #3 geschreven door Simon op donderdag 14 juni 2007 om 13:45:55.
Simon's avatar
Multiviteit: 3742
Dat het menu rechts staat, vind ik niet echt een probleem. Maar het kan wel zijn dat sommige gebruikers het niet zullen vinden. Probeer dat vakje waar je menu nu instaat misschien eens door te trekken over heel je pagina, zo valt het meer op. Want nu staat dat daar zo apart in een hoekje en komt het niet echt goed tot zijn recht.

Die foto's bovenaan zijn echt mooi, alleen vind ik dat ze nu niet echt ge´ntegreerd zijn bij de rest, maar door die schaduw toe te voegen zal dat al een heel stuk verbeteren.

Die kleine felgroene rand die je nu hebt rond je header en site vind ik iets te fel, dat groen zou ik iets lichter maken.

Ik vind dat je footer nogal tegen de rand geperst is, ik zou hem iets meer naar boven zetten of meer plaats geven.

Het is natuurlijk moeilijk om veel te checken als er nog geen content in staat. Probeer misschien eens een voorbeeldcontent te maken met Lorem ipsum..., dan geeft dat al direct een andere indruk. Voor de rest ziet het er al heel goed uit (thumbsup).
^ Reactie #4 geschreven door legroen op donderdag 14 juni 2007 om 15:16:57.
legroen's avatar
Multiviteit: 93
voor de moment ging het alleen over het esthetische, maar dat konden jullie niet weten want ik had er het niet bij gezet.
Validatie komt zeker nog in orde, strict gevalideerd!
Over het menu had ik mijn twijfels, ik zal iedere tip een uitproberen en dan zien, eigenlijk is het de bedoeling dat de tekst van de inhoud onder het menu door loopt.
Zal wel zien wat er gebeurd.:P
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen