Multidesk.be » Forums » PDA » woordenboek (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Janie op maandag 7 mei 2007 om 19:22:33.
Janie heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 2
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
ik heb een iPAQ HP pocket en ik ben geen computer expert, maar ik gebruik mijn computertje best wel vaak.
Omdat ik er verschillende bijbelvertalingen op heb staan, (in zowel oud nederlands als in het engels, heel handig) en ik vaak een engelse preek hoor, zou het ideaal voor me zijn als ik er ook een woordenboek op zou hebben.

ned-eng en terug, plus ned-duits en terug, zou al voldoende zijn!

Heeft iemand een goede tip voor mij?

alvast bedankt!

Gods rijke Zegen toegewenst!
^ Reactie #1 geschreven door SMG op maandag 7 mei 2007 om 20:55:55.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Helaas om je teleur te stellen maar dit zal niet makkelijk te vinden zijn.
Er zijn al enorm weinig (in vergelijking met andere talen) woordenboeken (softwarematig) beschikbaar voor het Nederlands naar een andere taal. Je maakt het enkel moeilijker door eentje te vragen voor een Pocket PC :-/

Ik heb al zitten te zoeken naar de bekendste leveranciers van softwarematige woordenboeken maar helaas nog niets gevonden. Mijn zoektocht eindigt hier echter niet.

Edit:
Zoals al vermeld zou het niet simpel zijn om een woordenboek te vinden (toch niet voor Pocket PC's). Heb even op het net zitten zoeken en heb er eentje gevonden, helaas niet gratis (maar dit was wel een beetje te verwachten).
http://dutch.pocket-pc-dictionaries.penreader.com/

Voordat je begint met kopen zou ik zeker eerst aanraden om een test versie te proberen. Gewoon om te zien of het erop werkt en of het dat is wat je precies zoekt ;)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 33.14 % door SMG op maandag 7 mei 2007 om 21:03:29.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten