Multidesk.be » Forums » Feedback » Slotje op oude topics. (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door joke op woensdag 25 april 2007 om 23:24:21.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hoi,

Is het geen goed idee om oude topics van een slotje te voorzien?

Als je http://www.multidesk.be/forums/onderwerp/3244/ bekijkt dan had een slotje zo'n rommel voorkomen.

Als er iemand een zelfde probleem heeft is het beter om een nieuw topic te starten. Zels als het dezelfde topicstarter is.

Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #1 geschreven door thekid op woensdag 25 april 2007 om 23:33:17.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
ahja, gewoon op het knopje waarschuw een crewlid klikken en dan komen ze dit wel sluiten, alhoewel het voor de hjt 's natuurlijk ook wel een voordeel kan zijn, maar sommige andere topics dan weer niet
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door Wheeldigger op donderdag 26 april 2007 om 07:20:17.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10180
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Wordt aan gewerkt, maar wel "on the fly", als we alles in 1 keer moeten doen, zijn we lang zoet ;)
Verder zoals thekid zegt, even een crewlid waarschuwen :)
^ Reactie #3 geschreven door Simon op donderdag 26 april 2007 om 12:58:13.
Simon's avatar
Multiviteit: 3742
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik ben daar half en half voorstander van, zo lang het topic niet verwijderd wordt is het al heel goed vind ik. Zo kunnen mensen met hetzelfde probleem nog steeds de oplossing vinden.
Van sommige onderwerpen kan het natuurlijk zijn dat je plots nog een probleem hebt en je het er nog bij wilt zetten. Als het dan gesloten is, is het ook niet zo handig denk ik :).

Maar echt oude topics kunnen wel gesloten worden vind ik :).
^ Reactie #4 geschreven door Martijn op donderdag 26 april 2007 om 13:25:34.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13787
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
De bedoeling is dat de onderwerpen niet verwijderd worden; in geen geval. We gaan het zo aanpakken dat, indien men nog vragen heeft, men gewoon een nieuw onderwerp moet aanmaken.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #5 geschreven door k_a_lf op donderdag 26 april 2007 om 13:52:10.
k_a_lf's avatar
Multiviteit: 2650
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit Simon op 26/04/2007 12:58:13:

Ik ben daar half en half voorstander van, zo lang het topic niet verwijderd wordt is het al heel goed vind ik. Zo kunnen mensen met hetzelfde probleem nog steeds de oplossing vinden.
Van sommige onderwerpen kan het natuurlijk zijn dat je plots nog een probleem hebt en je het er nog bij wilt zetten. Als het dan gesloten is, is het ook niet zo handig denk ik :).

Maar echt oude topics kunnen wel gesloten worden vind ik :).

als je echt nog iets moet toevoegen aan dat onderwerp kan je dat altijd via een crewlid nog regelen he;-):-)(als ik mij niet vergis toch:-p)
Er zijn heel wat mensen, die veel weten en weinig begrijpen.
^ Reactie #6 geschreven door Martijn op donderdag 26 april 2007 om 14:10:11.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13787
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Inderdaad, tot op zekere hoogte ;).
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #7 geschreven door joke op donderdag 26 april 2007 om 19:31:07.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit Wheeldigger op 26/04/2007 07:20:17:

Wordt aan gewerkt, maar wel "on the fly", als we alles in 1 keer moeten doen, zijn we lang zoet ;)
Verder zoals thekid zegt, even een crewlid waarschuwen :)

Dat er aan gewerkt wordt is positief. Rome en Parijs is ook niet in één keer gebouwd.

Een crewlid waarschuwen is de enige mogelijkheid die we nu hebben. Maar dan is er an een reaktie teveel geweest met dan de verwittiging met de ergernis met als gevolg het slotje door het crewlid. Allemaal stappen veroorzaakt door het laattijdig slotje.

En wees nu eens eerlijk, reakties na pakweg een maand hebben toch geen enkele zin meer. De voorgaande informatie is niet relevant en voor een nieuw probleem kan je toch best een nieuw topic aanmaken. Indien de topicstarter het nuttig vind kan hij/zij een linkje leggen naar het oude topic.

En zoals Martijn het zegt, het is niet de bedoeling topics te laten verdwijnen en kel om te zorgen dat de zaken een beetje ordelijk blijven en niet kriskras dooreen lopen.

Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten