Multidesk.be » Forums » C en C++ » OpenGL naar D3D (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door NightCreature op dinsdag 20 maart 2007 om 15:38:08.
NightCreature's avatar
Multiviteit: 1196
MSc.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik moet een rasterizer van OGL naar D3D vertalen en ik zit met wat functies waar ik het equivalent niet van weet misschien dat jullie het wel weten. Ik moet de render state weten die de onderstaande functies in D3D bewerkstelligen.
Hier zullen waarschijnlijk meerdere komen te staan. Alvast bedankt

glLightModeli(GL_LIGHT_MODEL_COLOR_CONTROL, GL_SEPARATE_SPECULAR_COLOR);
glHint(GL_FOG_HINT, GL_NICEST);
I need thought completion.
Shaders, een beetje vreemd maar wel lekker (voor de ogen dan he)
2.83Ghz Q9550 HD4850 512MiB 4GiB 1333Mhz DDR3 RAM
http://paulintheuk.blogspot.com
FE Programmer @ Codemasters (Front End)
^ Reactie #1 geschreven door NightCreature op donderdag 22 maart 2007 om 01:09:53.
NightCreature's avatar
Multiviteit: 1196
MSc.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
voor de eerste is geen D3D optie mogelijk waarschijnlijk doet d3d dit zelf en de laatste is meer een hint naar opengl om aan te geven als hij een keus heeft om het netjes te doen
I need thought completion.
Shaders, een beetje vreemd maar wel lekker (voor de ogen dan he)
2.83Ghz Q9550 HD4850 512MiB 4GiB 1333Mhz DDR3 RAM
http://paulintheuk.blogspot.com
FE Programmer @ Codemasters (Front End)
^ Reactie #2 geschreven door NightCreature op maandag 23 april 2007 om 17:35:45.
NightCreature's avatar
Multiviteit: 1196
MSc.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Oke nieuwe vraag is hoe zorg ik ervoor dat ik multitexturing doe met alleen maar gebruik maken van een stage en coordinaat array???
I need thought completion.
Shaders, een beetje vreemd maar wel lekker (voor de ogen dan he)
2.83Ghz Q9550 HD4850 512MiB 4GiB 1333Mhz DDR3 RAM
http://paulintheuk.blogspot.com
FE Programmer @ Codemasters (Front End)
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten