Multidesk.be » Forums » Feedback » handtekening(zoals bij bv. Xeno, joke en Corona) (gesloten - verplaatst)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door k_a_lf op vrijdag 16 februari 2007 om 23:34:51.
k_a_lf's avatar
Multiviteit: 2650
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
mij is opgevallen dat onze hjt-specialsten/analysten allemaal nogal wat details i.v.m. hun pc in hun handtekening heb staan wat ik interpreteer als een subtiele hint aan ons om dat ook te doen omdat ze er zelf ook vel aan hebben:-d. Maar nu de vraag: wat moet daar dan volgens jullie liefst zoal instaan?

ik weet ook wel dat ik dit via PM had kunnen doen maar zo hebben andere leden hier mss ook nog iets aan...

Opmerking van de crew

Even je bericht in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
Er zijn heel wat mensen, die veel weten en weinig begrijpen.
^ Reactie #1 geschreven door thekid op vrijdag 16 februari 2007 om 23:51:33.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
als ik mij niet vergis gebruikte joke daar het programma gv_profile voor? zeker wel ergens tussen de hjt's een link voor te vinden :D
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 4.87 % door thekid op vrijdag 16 februari 2007 om 23:52:45.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door thekid op vrijdag 16 februari 2007 om 23:51:33.
thekid's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
als ik mij niet vergis gebruikte joke daar het programma gv_profile voor? zeker wel ergens tussen de hjt's een link voor te vinden :D
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 4.87 % door thekid op vrijdag 16 februari 2007 om 23:52:45.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #3 geschreven door Wheeldigger op vrijdag 16 februari 2007 om 23:52:18.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10180
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Normaal zet men die gegevens in "<user> computers" neer in je profiel.

Je handtekening is normaal een persoonlijke "kreet" (zoals mijne)
^ Reactie #4 geschreven door Wheeldigger op vrijdag 16 februari 2007 om 23:52:18.
Wheeldigger's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

^ Reactie #5 geschreven door thekid op vrijdag 16 februari 2007 om 23:55:13.
thekid's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
mja,

dit programma'tje gebruiken ze daarvoor
GV Profile
^ Reactie #6 geschreven door thekid op vrijdag 16 februari 2007 om 23:55:13.
thekid's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
mja,

dit programma'tje gebruiken ze daarvoor
GV Profile
^ Reactie #7 geschreven door Wheeldigger op zaterdag 17 februari 2007 om 00:04:40.
Wheeldigger's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Indien nodig kan een lid een linkje naar zijn computer plaatsen zodat een ander weet waarover het gaat, zonder dat het lid telkens moet uitleggen wat er in zijn computer zit :D

@thekid; dat is om te zien wat er in je comp zit, maar eigenlijk niet de vraag van k_a_lf.
Wel een makkelijke toevoeging :)

Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 12.17 % door Wheeldigger op zaterdag 17 februari 2007 om 00:08:13.
^ Reactie #8 geschreven door Wheeldigger op zaterdag 17 februari 2007 om 00:04:40.
Wheeldigger's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Indien nodig kan een lid een linkje naar zijn computer plaatsen zodat een ander weet waarover het gaat, zonder dat het lid telkens moet uitleggen wat er in zijn computer zit :D

@thekid; dat is om te zien wat er in je comp zit, maar eigenlijk niet de vraag van k_a_lf.
Wel een makkelijke toevoeging :)

Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 12.17 % door Wheeldigger op zaterdag 17 februari 2007 om 00:08:13.
^ Reactie #9 geschreven door Martijn op zaterdag 17 februari 2007 om 09:36:24.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13787
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Op sommige websites gebruikt men zulke tool ook, maar dan om bijvoorbeeld profielgegevens op te vullen. In de toekomst gaan we zeker bekijken of we hier iets gelijkaardigs kunnen gebruiken, maar dan om de pagina's bij "computers" op elk lid's profiel (waarnaar Wheeldigger reeds refereerde) op te vullen.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #10 geschreven door Martijn op zaterdag 17 februari 2007 om 09:36:24.
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Op sommige websites gebruikt men zulke tool ook, maar dan om bijvoorbeeld profielgegevens op te vullen. In de toekomst gaan we zeker bekijken of we hier iets gelijkaardigs kunnen gebruiken, maar dan om de pagina's bij "computers" op elk lid's profiel (waarnaar Wheeldigger reeds refereerde) op te vullen.
Martijn Wouters
^ Reactie #11 geschreven door Dendeze op zaterdag 17 februari 2007 om 12:48:49.
Dendeze's avatar
Multiviteit: 1695
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Kan handig zijn die gegevens, maar als je van iedereen zo een hoop gegevens moet gaan zien lijkt het me wat onoverzichtelijk.
Dan gaat bij veel posts ook de handtekening groter zijn dan de tekst die men wil weergeven.

Multidesk.be heeft dit vind ik mooi opgelost door een aparte sectie onder de personen hun profiel te voorzien.

Want nu kan men meer pc's toevoegen, en als men al zijn pc's in zijn handtekening moet zetten wordt het nog meer onoverzichtelijk.

Dit zover mijn mening :d
^ Reactie #12 geschreven door Dendeze op zaterdag 17 februari 2007 om 12:48:49.
Dendeze's avatar
Multiviteit: 1695
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Kan handig zijn die gegevens, maar als je van iedereen zo een hoop gegevens moet gaan zien lijkt het me wat onoverzichtelijk.
Dan gaat bij veel posts ook de handtekening groter zijn dan de tekst die men wil weergeven.

Multidesk.be heeft dit vind ik mooi opgelost door een aparte sectie onder de personen hun profiel te voorzien.

Want nu kan men meer pc's toevoegen, en als men al zijn pc's in zijn handtekening moet zetten wordt het nog meer onoverzichtelijk.

Dit zover mijn mening :d
^ Reactie #13 geschreven door Wheeldigger op zaterdag 17 februari 2007 om 14:12:50.
Wheeldigger's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Voila, ik ga met Dendeze :)
^ Reactie #14 geschreven door Wheeldigger op zaterdag 17 februari 2007 om 14:12:50.
Wheeldigger's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Voila, ik ga met Dendeze :)
^ Reactie #15 geschreven door Xeno op zaterdag 17 februari 2007 om 14:44:47.
Xeno's avatar
Multiviteit: 1935
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Deze sumiere gegevens zijn een hulp middel bij het nadenken maar geen verplichting.
De systeem gegevens spelen wel een rol bij een analyse, en niet altijd te zien door HJT.

Xeno:)
Carpe Diem

^ Reactie #16 geschreven door Xeno op zaterdag 17 februari 2007 om 14:44:47.
Xeno's avatar
Multiviteit: 1935
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Deze sumiere gegevens zijn een hulp middel bij het nadenken maar geen verplichting.
De systeem gegevens spelen wel een rol bij een analyse, en niet altijd te zien door HJT.

Xeno:)
Carpe Diem

^ Reactie #17 geschreven door Martijn op zaterdag 17 februari 2007 om 15:15:11.
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Je bent vrij om alles in je handtekening te plaatsen, zolang het binnen de lijnen van de Multiquette blijft. Momenteel is er geen regel die het verbiedt, noch een die het verplicht. Je kiest dus zelf wat er staat. Het enige waar je rekening mee moet houden, is dat het in de geest van de Multiquette is: een handtekening dient, ongeveer zoals een avatar, om je te herkennen, niet om de pagina te overheersen.
Martijn Wouters
^ Reactie #18 geschreven door Martijn op zaterdag 17 februari 2007 om 15:15:11.
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Je bent vrij om alles in je handtekening te plaatsen, zolang het binnen de lijnen van de Multiquette blijft. Momenteel is er geen regel die het verbiedt, noch een die het verplicht. Je kiest dus zelf wat er staat. Het enige waar je rekening mee moet houden, is dat het in de geest van de Multiquette is: een handtekening dient, ongeveer zoals een avatar, om je te herkennen, niet om de pagina te overheersen.
Martijn Wouters
^ Reactie #19 geschreven door joke op zaterdag 17 februari 2007 om 15:35:43.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit Wheeldigger op 16/02/2007 23:52:18:

Wat is het nut van een kreet als deze?
Problem exist between keyboard and chair Dan prefereer ik toch een minimum aan systeemgegevens.

Maar het citaat van Wheeldigger moet je met het zelfde korreltje zout nemen als toen ik voorstelde om de logs van de spywarescanners altijd als bijlage mee te geven:

Dixit

Dixit Martijn op 19/12/2006 13:20:58:

De HJT-experts gebruiken het liefste de methode die k_a_lf al aangaf: gewoon in het onderwerp zelf het logje plaatsen.

Het is zo dat de bijlagefunctie relatief weinig gebruikt wordt door nieuwe gebruikers. Mogelijke reden hiervoor is dat de functionaliteit niet eenvoudig genoeg is.

Nu is het gebruik van bijlagen blijkbaar toch algemeen aanvaard. Ik heb in alle geval geen enkele HJT-expert zijn beklag zien maken zelfs geen enkele opmerking over gezien.

Nog een laatste:

Dixit

Dixit Martijn op 17/02/2007 09:36:24:

Martijn, ik hoop dat je voor je iets wijzigt de HJT-analysten contacteert want zij zijn vragende partij voor de systeemgegevens.

Groetjes,
Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten