Multidesk.be » Forums » .Net » C# / SQL ontwikkeling (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op donderdag 7 december 2006 om 17:35:30.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Sorry dat ik hier in feite geen technische vraag stelt. (blush)

Ik wil alleen maar vermelden dat er opportuniteiten zijn voor nederlandstalige C# developers zijn bij deze persoon : F. Tomas // -knip-

Bedankt.

Opmerking van de crew

Je e-mailadres achterlaten op een publiek forum is niet erg verstandig en bovendien tegen de multiquette. Je kan je steeds gratis registreren om zo op de hoogte gehouden te worden van eventuele reacties ;).
Martijn
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 5.99 % door Martijn op donderdag 7 december 2006 om 19:23:10.
^ Reactie #1 geschreven door thekid op donderdag 7 december 2006 om 17:41:33.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
zet er dan op zijn minst een profiel bij waaraan die programmeur moet voldoen, hé :D 'k zou wel nog eens durven kijken :D allé, als het intressant is toch ...
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door een gast op donderdag 7 december 2006 om 18:25:47.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
En voilààà :)

Onze klant is één van de leiders op vlak van contact center diensten. Zij leveren oplossingen voor zelfstandigen, KMO’s en multinationals, die gaan van puur telesecretariaat tot de volledige outsourcing van call centers.
Deze activiteiten impliceren dat zij ook verschillende applicaties met betrekking tot call centers ontwikkelen, dit gaat van datamining tot sms applicaties.

Om de ontwikkeling van deze applicaties te ondersteunen, zoeken wij twee

SOFTWARE ONTWIKKELAARS (M/V)
1 Senior – 1 Junior

Uw taken:

• Binnen de IT afdeling bent u verantwoordelijk voor de ontwikkeling van call center applicaties. U doet rapportering, voert database gerelateerde taken uit, en staat in voor scripting tools, en dit in constante interactie met de nieuwe technologieën (chat/sms/e-mail)
• Als Senior programmeur vertaalt u de behoeften van de interne en externe klanten in concrete analyses en bent u verantwoordelijk, met ondersteuning van uw team, voor de programmatie van de gewenste applicaties en specificaties.

Uw profiel:

• U beschikt over een opleiding in informatica en 2 tot 3 jaar (Junior) of meer (Senior) programmeerervaring. U hebt een perfecte kennis van C# en SQL-server.
• Kennis van Microsoft Reporting Server is een pluspunt
• U bent een teamplayer met zin voor initiatief.
• U bent in staat zelfstandig te werken en bent bereid bij te leren.

Wij bieden:

Als leider binnen de markt biedt onze klant u een uitdagende functie met interessante verloning aangevuld met extra legale voordelen in een uitermate boeiende werkomgeving aan.

Interesse ?

Stuur vandaag nog uw cv en motivatiebrief naar Hudson|De Witte & Morel, attn : François Tomas. Marcel Thirylaan 75, 1200 Brussel. Tel 02/610.27.27, fax 02/610.27.01, e-mail : -knip-. Wij behandelen uw gegevens snel en confidentieel.

Opmerking van de crew

Je e-mailadres achterlaten op een publiek forum is niet erg verstandig en bovendien tegen de multiquette. Je kan je steeds gratis registreren om zo op de hoogte gehouden te worden van eventuele reacties ;).
Martijn
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.72 % door Martijn op donderdag 7 december 2006 om 19:23:30.
^ Reactie #3 geschreven door Ftomas op maandag 11 december 2006 om 13:12:55.
Ftomas heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
U kunt me nu door mijn profiel ook contacteren
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie