Multidesk.be » Forums » Java » wie wil meewerken aan een beursprogramma? (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op dinsdag 10 augustus 2004 om 16:32:44.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

Ik ben een 22-jarige student en ben een ambitieuze beleggingsclub aan het oprichten onder studenten. Hierbij is onze bedoeling om onze eigen strategie op te stellen, en deze te implementeren in een eigen beursprogramma.
Voor dit laatste ben ik nog op zoek naar mensen die kunnen programmeren. Zou jou het aanspreken om mee te werken aan een beursprogramma? De bedoeling zou zijn het programma steeds uit te breiden en te professionaliseren. Eventueel kan het beursprogramma uiteindelijk op de markt gebracht worden.
Ik heb reeds 2 jongens (van 17) die heel vlot kunnen programmeren maar een bijkomende programmeur zou zeker niet overbodig zijn.
Zelf heb ik een diploma informatica (universiteit Gent), dus ik kan steeds helpen bij problemen.

Groetjes

Randinformatie

Gelieve niet te vragen om te mailen, ik weet zelfs niet of dit topic binnenkort nog zal bestaan...
Martijn
Deze tekst werd het laatst bewerkt door Martijn op dinsdag 10 augustus 2004 om 16:40:43.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten