Multidesk.be » Forums » Gadgets » Nieuwe nokia 3220 deze zomer (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Martijn op donderdag 3 juni 2004 om 20:32:16.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

De Finse gsm-fabrikant Nokia brengt deze zomer een nieuw toestel, de Nokia 3220, op de markt. Met nog een apart verkrijgbaar gadget, dat je op de telefoon klemt, kan je korte teksten in de lucht weerspiegelen.
Met het gadget kan je bijvoorbeeld ‘praten’ met mensen aan de andere kant van een kamer of een festivalweide. In het daglicht kan je de berichtjes tot zes meter ver zien, in het donker veel verder.
Het bijstukje bestaan uit een rij van LED-lampjes, terwijl een bewegingsensor in de gsm ervoor zorgt dat de letters in de lucht worden geprojecteerd als je de telefoon in de lucht houdt.
Erg lange berichtjes kan je niet schrijven: het systeem kan maximaal vijftien lettertekens aan. Nokia zou het nieuwe toestel deze zomer op de markt brengen.

Bron: Het Laatste Nieuws
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #1 geschreven door rObkE op donderdag 3 juni 2004 om 21:11:08.
rObkE heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3765
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Waarom stap je gewoon niet naar die andere mensen als ze dat signaal kunnen lezen. :? En als je te lui bent, stuur gewoon een SMS. :p Compleet zinloze functie. Sony-Ericsson roeleert. :p
^ Reactie #2 geschreven door Ghost op vrijdag 4 juni 2004 om 20:00:31.
Ghost's avatar
Multiviteit: 338
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
idd zinloos maar daarom roeleert sony ericson nog niet.... ik zal niet zegge da't slecht is ofzo maar om die reden nokia te gaan wegstompe vind'k ook maar flauw :p
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
^ Reactie #3 geschreven door een gast op woensdag 30 juni 2004 om 19:23:30.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
iz tog laguh, dat dat kan, dat sony ericsson nou nooit is wat nieuws bedenkt op dat autotje na dan die je via bleutooth kan besture(nah) ik vin ut heel goed van nokia dat se weer wat nieuws bedenken:p
^ Reactie #4 geschreven door een gast op dinsdag 13 juli 2004 om 14:00:28.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik vind dit zeer leuk gevonden, en sms'en kost nog altijd geld. Ik denk dat ik mijn toekomstige gsm gevonden heb. Adviesprijs is 250€ dus, er zijn lelijkere gsm's met slechtere functies voor veel meer geld. En daarbij, het "in de lucht schrijven" is niet basisinbegrepen, zijn extra kosten voor nodig.
^ Reactie #5 geschreven door Bridge_Burner op dinsdag 13 juli 2004 om 17:36:03.
Bridge_Burner heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 404
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Gast (op 30/06/2004 19:23:30) zei:
iz tog laguh, dat dat kan, dat sony ericsson nou nooit is wat nieuws bedenkt op dat autotje na dan die je via bleutooth kan besture(nah) ik vin ut heel goed van nokia dat se weer wat nieuws bedenken:p

das nix nieuws zenne
voor een goeie 30 euro kunde da wel zelf knutselen :)
^ Reactie #6 geschreven door een gast op maandag 30 augustus 2004 om 19:41:16.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
wave messaging is wel een leuk extraatje :D maar daarom koop ik de 3220 niet, eerder voor de vele functies en de goede eigenschappen. Ik hoop dat ik hem vlug heb ;):):p:D hij is wel vrť goedkoop vergeleken met die andere dure nokiaatjes. ik wou eerst de sony ericsson t610 kopen, maar de 3220 kostte ietsje meerder en het hat veeeeel meer functies en kon filmen... dus ik nam de 3220!
^ Reactie #7 geschreven door een gast op woensdag 13 oktober 2004 om 21:05:26.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Is die cover waarmee je berichten in de lucht kan schrijven al verkrijgbaar in BelgiŽ? Tis voor mijn pap zijn verjaardag overmorgen, maar het is precies nog niet te vinden in BelgiŽ...?

Greetz

PS: hij is helemaal gek van de 3220
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten