Multidesk.be » Forums » Sitechecks » Hulp gevraagd bij m'n site!! (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dreams op vrijdag 11 augustus 2006 om 12:02:16.
Dreams' avatar
Multiviteit: 3479
In Search of Sunrise...
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik ben met een 'grote' site bezig over auto's. Maar ik was eens gisterenavond eens begonnen. Met frontpage(ik weet het amateur:() het ging goed totdat er iets raars voorkwam. Ik zal ook even uitleggen wat ik deed. Ik wou dus allemaal 'interactiveknoppen' gebruiken, en bij m'n voorbeeld was alles goed. Todat ik het wou uitproberen in m'n url.

Hier is de site. Je moet gwn even op 'cars 2006' drukken. Dan zal je het wel direct opmerken.
Liefst firefox geburiken, want hier zijn veel pop-ups, alhoewel dat bij mij firefox ze niet blokt.

www.worldofcars.cjb.net
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #1 geschreven door Meesje op vrijdag 11 augustus 2006 om 12:23:28.
Meesje heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 424
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
De kruisjes in de kaders wil zeggen dat de afbeelding niet gevonden kan worden. De link naar de plaats van je interactieve knoppen klopt dus niet (heeft normaal niets te maken met de url naarwaar je de knop laat linken). Controleer dus even of je verwijzing naar de knoppen juist is en of je knoppen wel upgeload zijn.:) Succes
thanks multidesk!
^ Reactie #2 geschreven door legroen op vrijdag 11 augustus 2006 om 13:12:29.
legroen's avatar
Multiviteit: 93
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
er staan ook spaties in je url's, het is beter deze weg te doen
^ Reactie #3 geschreven door Dreams op vrijdag 11 augustus 2006 om 17:12:06.
Dreams' avatar
In Search of Sunrise...
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Bedoel je tussen die knoppen? Zoja, waarom beter weg?
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #4 geschreven door thekid op vrijdag 11 augustus 2006 om 17:59:30.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
neeie, eerder naar waar je knoppen verwijzen (die Nieuwe map/bestand...) Het beste is om geen spaties te gebruiken, of je kunt je browser werk besparen door Nieuwe%20map van te maken...

Je hebt ook nog enkele links naar je eigen pc (file:///C:/documents...) maar dat zal wel nog zijn omdat het een voorontwerp is...

Ik versta wel 1 ding niet, je geeft zelf aan dat frontpage voor amateurs is, en toch maak je het in frontpage, nog nooit aan het pakket nvu gedacht? Deze genereert tenminste valid code, en is ook een WYSIWYG ontwikkel omgeving

meer info: http://www.mozilla-nl.org/producten/nvu/

Als ik op een link klik krijg ik een melding: "sorry partner... this just ain't working"
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #5 geschreven door Dreams op vrijdag 11 augustus 2006 om 20:01:18.
Dreams' avatar
In Search of Sunrise...
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Tjah, ik kan met niks anders werken. Daarom met frontpage. Ik ken niks van codes, noch html noch php. Maar ik wil echt een site maken. Site is wat verder gevorderd. Zonder knoppen deze keer. Maar het is nog niet upgeload. Het zal een tijdje duren vooraleer het klaar is, want moet heel veel gegevens in type over auto's :p.
Toch bedankt!
^ Reactie #6 geschreven door thekid op vrijdag 11 augustus 2006 om 20:08:38.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
eum, voor nvu moet je ook niks van codes kennen, maar in tegenstelling tot frontpage maakt het wel de correcte codes aan, en zorgt het er dus voor dat er veeeeeeel minder brol in je code zit...

wil je wat meer leren over html kan je steeds naar http://www.w3schools.com het is er mooi en duidelijk uitgelegd, en staat ook mooi bij wat werkt in welke browser en vanaf welke versie. Geloof me, het is een stuk leuker als je zelf ondertussen wat bijleert bij het maken van zo'n project, dan keer op keer terug te grijpen naar Frontpage. Dit is geen site maken, maar eerder een wordachtige tool gebruiken die dan een spaghetticode aanmaakt die verdomd moeilijk te lezen is, als je ooit eens iets erin wenst te veranderen...
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #7 geschreven door Dreams op vrijdag 11 augustus 2006 om 22:18:31.
Dreams' avatar
In Search of Sunrise...
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik ga nog eerst met frontpage verder. Want deze avond was ik al heel wat verder geraakt. En wil nu niks anders proberen, want m'n hoofd is al in de war :s ik suck dus echt met webdesing. Veel problemen met frontpage hier :s
^ Reactie #8 geschreven door Merijn op vrijdag 11 augustus 2006 om 23:16:02.
Merijn's avatar
Multiviteit: 300
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
koop gewoon een boek over html en css (vb. "html en css, de basis." - Andree Hollander) en begin stap voor stap. Zo leer je tenminste hoe het moet en ok, je moet er wat tijd insteken, maar met dat gepruts met frontpage verdoe je ook veel tijd hé.

Dus, leer beetje bij beetje (zoals ik, ook maar beginnelingske zenne maar toch)
en succes !!!
^ Reactie #9 geschreven door Marxo op donderdag 2 november 2006 om 13:10:03.
Marxo's avatar
Multiviteit: 79
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Lekkere site als ik hem op krijg ik eerst irritate reclame en vervolgens word ik bestookt met een Trojan Horse ??

Lijkt me niet het ultieme ontvangst middel voor je bezoekers..

Als ik op -WorldOfCars klik kom ik op www.cjb.net ?
^ Reactie #10 geschreven door Dreams op donderdag 2 november 2006 om 16:47:10.
Dreams' avatar
In Search of Sunrise...
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Er is al heel wat veranderd. Ten eesrte ik zit al op een andere webhost. En ten tweede, links zijn al wat veranderd. Maar er is nog wat werk aan. Ik laat het jullie wel weten als het klaar is ;)
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten