Multidesk.be » Forums » .Net » [C#] Kaartspel (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door thekid op woensdag 28 juni 2006 om 19:31:51.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Mijn eerste kaartspel eigenlijk, een poging van een spel die ik nog kende van vroeger.

Regels:
- Gaat van ronde 1 naar ronde 7 en terug naar ronde 1 (rondenr = aantal kaarten)
- Voor de start van een ronde moet een speler gokken hoeveel winnende slagen hij zal halen (op basis van den "troef" die steeds is afgebeeld)
- De winnaar van de slag is aan start in de volgende slag (tenzij einde ronde, dan is het gewoon klokgewijs volgens starter ronde)
- Heb je alles juist dan krijg je +10 + (10 x aantal gewonnen slagen): dus bij 1 slag gekozen, 1 slag gewonnen krijg je 20 punten
- Heb je er teveel of teweinig, dan verlies je (het verschil tussen gewonnen slagen en startkeuze) * 10

Er zitten 6 AI spelers in (verschillen in welke gokken ze maken), John sheppard is de speler zelf (mja, moet nog instelbaar worden). Op next klikken zorgt ervoor dat volgende fase van spel gaat (dus na iedere slag en om te starten op next klikken). Op het moment de achtergrond van je kaarten rood worden, kan je een kaart aanklikken. In principe moet je volgen op de eerste kaart op tafel (in blauw aangeduid), maar die regels zitten er nog niet in...

Is bedoeld voor minimum 800x600 (= grootte van schermp). Er moet niks extra ge´nstalleerd worden behalve .net framework 2.0 (als je die als staan hebt, niks extra dus)

Bijlage: 43890d1b75594eb754e51face544db7e.zip
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #1 geschreven door NightCreature op vrijdag 30 juni 2006 om 03:10:25.
NightCreature's avatar
Multiviteit: 1196
MSc.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
je bent niet een beetje fan van Sg atlantis he :P
I need thought completion.
Shaders, een beetje vreemd maar wel lekker (voor de ogen dan he)
2.83Ghz Q9550 HD4850 512MiB 4GiB 1333Mhz DDR3 RAM
http://paulintheuk.blogspot.com
FE Programmer @ Codemasters (Front End)
^ Reactie #2 geschreven door thekid op vrijdag 30 juni 2006 om 09:36:31.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Inderdaad een beetje, maar had geen zin om jan piet joris en korneel te gebruiken als namen ;)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten