Multidesk.be » Forums » Kopen & verkopen » [gezocht] goedkope schrijfbare cd's* (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door ward op maandag 5 april 2004 om 14:38:35.
ward heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 120
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik zoek schrijfbare cd's (ong 550 stuks) aan een zeer lage prijs. Ze moeten in principe maar hooguit 10 keer gelezen kunnen worden en dan mogen ze zelfs al kapot zijn... Weet er iemand misschien een plaats waar ik ergens aan deze supergoedkope rommel kan geraken. Ik heb het dan over een prijs die rond de 25 cent schommelt per cd. Zonder hoes of dergelijke. Het mag echt de grootste rommel zijn, als ze maar beschreven kunnen worden, en enkele keren gelezen kunnen worden. Of weet er iemand een adres waar ik aan een zeer lage prijs aan diskettes (in kleur) geraak? Ook rond die prijs, en zelfde aantal...
chipita party 12 augustus 2006
^ Reactie #1 geschreven door Pat Pitiée op maandag 5 april 2004 om 14:38:35.
Pat Pitiée heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 357
404 user not found
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
voor zover ik weet "verslijt" een cd niet echt, het verschil tussen een goede en een slechte cd is hoe veel fouten erop geschreven worden en hoe snel hij de opgeslagen data "vergeet" .
Ik wil maar zeggen, echt veel goekoper dan een "goeie" cd gaat ge zelden uitkomen en bij "slechte" cd's hebde een grotere kans da ze nooit afgespeeldgeraken :).

Ik weet nie waar da ge woont, maar in Antwerpen kunt ge op de Sint Katelijnevest wel eens goekoper uitkomen...
Nog steeds boos is!
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten