Multidesk.be » Forums » Sitechecks » Inhoud check (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door EYEball op donderdag 13 april 2006 om 17:17:56.
EYEball's avatar
Multiviteit: 186
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Jullie vinden de bijna afgewerkte site van mijn taekwondo club hier.

Graag had ik jullie commentaar hierop gehoord :)
De layout is zo goed als af. Het is vooral de spelling en de algemene look & feel van de site die eens onder de loep moeten genomen worden.

enkele opmerkingen nog:
-de achtergrond is nog niet wat het moet zijn, maar daar wordt aan gewerkt. Deze wordt over de hele pagina gezet normaal gezien.

-Op de home-page staat de tekst 'prentje', daar moet nog een prentje komen. Als dit er staat, zal de witte achtergrond ook tot voorbij het menu komen, wat natuurlijk mooier is. Hetzelfde voor de theorie-pagina, die moet ook nog ingevuld worden.

-Op de home-pagina staat ook een scriptje dat random quotes genereerd. Op dit moment staan er enkele quotes in van de auteur zelf, graag had ik deze veranderd naar spreuken die iets meer met taekwondo/gevechtsport/sport te maken hebben. Als jullie er zo kennen, aarzel dan niet om ze hier te posten of naar mij te sturen via de contact-pagina :)

-Bij de meeste prentjes staat nog geen alt-tekst en ik heb ook nog niet nagekeken of er meer dingen instaan die ervoor zorgen dat de site niet xhtml valid is, dit zal ook nog wel gebeuren, geen zorgen daarover :)

Alvast bedankt om er ff tijd in te steken!
^ Reactie #1 geschreven door SMG op donderdag 13 april 2006 om 17:28:29.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Misschien de rode oogjes van Kees Craens even weg doen. (lijkt precies op een daemon :d )

Dixit

Bij deze wedstrijdvorm van taekwondo zijn beide kampers zeer goed beschermd met een bepantsering bestaande uit: hoofdbescherming, bortspantser (hoogoo), onderarmbeschermers, kruisbescherming en scheenbeschermers.

=> Moet dit niet BORST zijn?

Misschien zelfverdediging niet met een hoofdletter? Zoals bij de rest :p (de titel van http://users.telenet.be/eyeball/final/zelfverdediging.html)

Verder schone site (thumbsup)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 2.86 % door SMG op donderdag 13 april 2006 om 17:37:33.
^ Reactie #2 geschreven door EYEball op donderdag 13 april 2006 om 17:42:25.
EYEball's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Dat moet inderdaad borstpantser zijn :)
Zelfverdediging staat nu ook met een hoofdletter.

Even zoeken hoe ik in photoshop die rode ogen kan verwijderen, nog nooit gedaan :p
^ Reactie #3 geschreven door SMG op donderdag 13 april 2006 om 17:45:52.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Heb het even voor je gedaan:

Bijlage: 48b51f6056bdfc3801d7129c0a0c5719.jpg
^ Reactie #4 geschreven door EYEball op donderdag 13 april 2006 om 17:50:17.
EYEball's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hey bedankt,

heb net de red eye tool ontdekt in photoshop, maar jouw resultaat lijkt ietsje beter dan dat van mij :) Kijk maar even, heb em al aangepast hier, maar het lijkt of er nog een rood randje is zo.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten