Multidesk.be » Forums » ISP's » Scarlet webspace (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op vrijdag 27 februari 2004 om 17:05:29.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hoi,

ik heb nu scarlet webspace, maar die noemt
http://home.scarlet.be/~logininnaam

en ik zie dat er sommige mensen zijn die dat kunnen vervangen door
http://home.scarlet.be/~eenanderenaam

Ik heb al reeds contact gezocht met de helpdesk van scarlet, maar vriendelijk zijn ze er niet, en behulpzaam nog minder.

Iemand die een idee heeft?
^ Reactie #1 geschreven door rObkE op vrijdag 27 februari 2004 om 15:28:04.
rObkE heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3765
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Dat valt vast en zeker te wijzigen op mijn.scarlet.be... ;)
^ Reactie #2 geschreven door een gast op vrijdag 27 februari 2004 om 17:05:29.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik heb er eens op gezocht, maar ik vind enkel instellingen voor mijn mailbox, heb nu wel gemerkt dat ik 5 mailboxen heb. Das wel handig.
Maar mijn webspace naam heb ik nog niet gevonden.
Dus als iemand hulp heeft is die altijd welkom.
^ Reactie #3 geschreven door een gast op vrijdag 11 november 2005 om 09:09:03.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik kan zelfs niet inloggen op mijn webspace, nu Tiscali overgenomen is door scarlet.
Zoals iemand hierboven al vermelde vind ik de service ondermaats!
Bij Tiscali had ik ook de vraag om loginnaam te veranderen in eenanderenaam. Daar heeft men mij toen gezegd dat dit niet mogelijk was.
Hoe het nu bij scarlet zit, weet ik niet.
Ofwel krijg je een antwoord dat irrelevant is, ofwel is de vraag te moeilijk om via mail op te lossen en moet je maar naar de helpdesk bellen.
^ Reactie #4 geschreven door picasso op vrijdag 11 november 2005 om 09:31:48.
picasso's avatar
Multiviteit: 2307
Bad Seed
i'm toO old for this shit !
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Gaat dat dan niet via mijn scarlet ?
pic
^ Reactie #5 geschreven door een gast op dinsdag 11 april 2006 om 10:01:22.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hey ik heb scarlet adsl maar ik weet niet hoe ge die activeerd, jhoe doet ge da?
^ Reactie #6 geschreven door Suriv op dinsdag 11 april 2006 om 10:10:42.
Suriv's avatar
Multiviteit: 7607
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Wel, ga naar http://mijn.scarlet.be, log in en ga naar Diensten. Daar zou ergens moeten staan 'Uw website' waarlangs je allles kan beheren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten