Multidesk.be » Forums » Sitechecks » Jivisstudio's (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Jivis op vrijdag 9 december 2005 om 16:24:28.
Jivis heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Jivisstudios.nl is de thuisbasis van DERK, mijn webcomic, die twee keer in de week geupdate wordt. Ik ben er in september, aan het begin van mijn nieuwe schooljaar, mee begonnen en intussen zijn er alweer aardig wat maanden en layouts voorbij gegaan. Ik vroeg me af wat jullie van de huidige layout vinden?

KLIK
^ Reactie #1 geschreven door AryanaOrion op vrijdag 9 december 2005 om 16:47:51.
AryanaOrion's avatar
Multiviteit: 23
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik vind je layout goed, rustige kleuren, goed gebruikt. Ziet er goed uit.

Maar ik heb ook wat opmerkingen, als je ergens in de witte achtergrond klikt, langs het prentje met sinterklaas, dan spring je naar het archief... dus het prentje kan misschien wat bijgeknipt worden?

Voor een onervaren webgebruiker (hoewel ik niet denk dat die jou site zal bezoeken gezien de doelgroep :) maar je weet maar nooit) is de navigatie misschien een beetje onduidelijk en de vermelding waar je naartoe gaat, staat helemaal tussen de titel en je browser menu ingeperst. Een beetje meer ruimte had misschien wel gemogen.

Mijn docent grafische vormgeving zou er moeite mee hebben dat de tekst pas zo laag begint, maar dat is zijn persoonlijke mening, hij kan nu eenmaal niet tegen brede hoofdingen lol.
Maar toch, voor mensen met een lage resolutie is het misschien wat vervelend om zo'n eind te moeten scrollen (hoewel dat tegenwoordig toch niet zoveel mensen meer ergert).

Dus, al bij al vind ik dat je een leuke site hebt die er goed uitziet. En het zijn mooie tekeningen btw.
^ Reactie #2 geschreven door Jivis op maandag 15 mei 2006 om 12:55:16.
Jivis heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Site is geupdate (compacter en overzichtelijker gemaakt). Wat vinden jullie ervan?
^ Reactie #3 geschreven door Martijn op maandag 15 mei 2006 om 13:55:45.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
De lay-out oogt fris, maar ik vind het geheel zeer onoverzichtelijk; zeker voor de modale internetgebruiker... Het design is gewaagd, eens niet standaard, en dat alleen maakt het al speciaal.

Misschien je links in een iets andere kleur/lettertype doen, want meerdere verschillende lettertypes op een pagina ogen niet altijd goed. Een uitspraak die ik ook hier waar vind zijn.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #4 geschreven door SMG op maandag 15 mei 2006 om 15:55:55.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Iets wat onozel klikt maar ik vind dat die stats meter zo een beetje buiten de pagina valt. Misschien centreren ipv helemaal naar links te sturen.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten