Multidesk.be » Forums » Sitechecks » nieuwe site (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Maxim Winckelmans op zondag 13 november 2005 om 18:44:40.
Maxim Winckelmans heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 11
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Beste,

ik ben bezig aan het ontwerpen van een nieuwe site en ik had graag jullie mening over de voorlopige lay-out.
p4p.kvkieper.be
^ Reactie #1 geschreven door Cientje op zondag 13 november 2005 om 18:47:42.
Cientje heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 228
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Er is een linkerdeel die helemaal wit is, en dan de tekst, dus het is niet volledig aangepast aan het scherm ;-)
Voor de rest is het wel goed ;-)
Keep up the good work !
^ Reactie #2 geschreven door Suriv op zondag 13 november 2005 om 18:59:20.
Suriv's avatar
Multiviteit: 7607
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
inderdaad, er zou misschien toch nog iets links mogen staan (mss de links?)
^ Reactie #3 geschreven door AryanaOrion op vrijdag 9 december 2005 om 17:03:48.
AryanaOrion's avatar
Multiviteit: 23
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik ben het niet eens met jullie :) Waarom zou er in het linkergedeelte (wit stuk?) iets moeten staan? Dat is een standaard layout op het internet, maar die wordt echt wel afgezaagd. Bovendien is deze site, naar ik vermoedt, zo opgesteld dat hij netjes in een 800x600 resolutie past, waar je dan de witte achtergrond niet ziet (heb ik gelijk?), en dat vind ik heel goed. Daar moet je rekening mee houden. Bovendien stoort dat toch niet echt?

Voor de rest vind ik het nog wat kaal maar dat zal aan het ontwerp stadium liggen. Nog een kleine opmerking: ik zou een ander lettertype kiezen, ook voor de navigatie. Dit is een goed lettertype om op papier te lezen, maar lezen op het scherm is vermoeiender voor de ogen, dus een duidelijker lettertype zoals Arial of het veel op het net gebruikte Verdana is volgens mij meer geschikt.

Nog een kleine tip, het wordt op zowat alle professionele websites gedaan: het logo in de linkerbovenhoek is de link naar de homepagina, op die manier hoef je niet een Home link op je website te zetten. Als je wel doet, dan kan je misschien de link erachter weghalen, want een pagina die naar zichzelf linkt, is een beetje nutteloos niet waar...

Ga zo door zou ik zeggen :)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.3 % door AryanaOrion op vrijdag 9 december 2005 om 17:05:09.
^ Reactie #4 geschreven door Meesje op vrijdag 9 december 2005 om 17:54:42.
Meesje heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 424
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Wat ik ook nog zou doen is de marge een beetje aanpassen zodat de tekst niet direkt tegen de kant plakt.:)
thanks multidesk!
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten