Multidesk.be » Forums » Beveiliging » MSN Mijn Space - Conflict met Zone Alarm (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Airplane op zondag 30 oktober 2005 om 12:52:35.
Airplane heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 2
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

Ik heb een eigen space aangemaakt bij msn. Ik kan perfect alle foto 's uploaden enz... Wanneer ik bij mijn vrienden hun space ga kijken in hun foto album, dan heb ik het probleem dat ik de foto 's niet in groot scherm kan bekijken... Als ik op het icoontje klik om de foto 's te bekijken in groter formaat, dan kom ik op de pagine waar normaal de foto zou moeten verschijnen in het groot... Maar hij verschijnt niet... Alleen de Msn vlinder...

Als ik daarentegen mijn Zone Alarm volledig afsluit, en ik klik dan op het icoontje, dan kan ik de foto 's wel groter bekijken. Eerst verschijnt de Msn vlinder en dan het woordje "Laden" en dan de foto...

Het probleem ligt dus duidelijk bij mijn instellingen van Zone Alarm... Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Zone Alarm moet instellen zodat ik van dit probleem verlost kan zijn? Ik heb al zitten zoeken maar steeds zonder resultaat...

Alvast bedankt!!

Groetjes
^ Reactie #1 geschreven door Martijn op zondag 30 oktober 2005 om 12:59:20.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13787
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Heb zonealarm zelf niet, maar waarschijnlijk ligt de oplossing bij het anders instellen van de addblocker of permissie van active-X- en/of flashtoestanden...

Misschien dat iemand die het programma ge´nstalleerd heeft je een exacte werkwijze kan geven :).
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #2 geschreven door een gast op donderdag 9 februari 2006 om 12:25:50.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
haloooooooow beste mensen!,

hoe log je in op je msn space ik kan m nergens meer vinden alleen als ik zelf op msn messenger online ben dan kan ik wel naar mijn space maar hoe vind je mijn space op internet??
alvast bedankt voor degene die mij wil helpen!!

Groetjes!!!

Opmerking van de crew

Dit heeft niets meer met het originele onderwerp te maken.
Je kan best gewoon een nieuw onderwerp starten in de juiste categorie ;).
Martijn
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten