Multidesk.be » Forums » Programmeren algemeen » kraak de kluis

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op maandag 28 januari 2008 om 09:40:18.
hallo,
Voor degene die het programma kennen kraak de kluis op donna (er 20.000 euro mee te winnen )
ik zou een progje willen schrijven die mij al de pogelijkheden toont van een 6 cijfer code , telekns er een code geprobeerd wordt kan ik deze dan verwijderen . probleem hoe schijf ik de die code . syntax zal mij wel lukken maar het echt probleem is het logische opstellen .
kan er iemand helpen
^ Reactie #1 geschreven door SMG op maandag 28 januari 2008 om 11:31:16.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Welke taal?
Kan je trouwens wat meer info geven over wat het precies is? Een programma dat dus 1 code heeft en jij moet dat gaan 'raden'. Of is het een programma dat moet helpen bij het kraken van codes (waarbij je dus ingeeft welke dat je al hebt genomen en dat spul onthoudt dat?)

Randinformatie

Als het hulpmiddel moet worden om die kluis te kraken moet ik je teleurstellen, die is zopas gekraakt
^ Reactie #2 geschreven door Danny- op maandag 28 januari 2008 om 12:09:55.
Danny-'s avatar
Multiviteit: 1209

Randinformatie

Meer info is te vinden op www.donna.be;)

Opmerking van de crew

Het deel van de kluis was louter ter info en heeft dus niet te maken met het onderwerp.
SMG
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 22.22 % door Danny- op maandag 28 januari 2008 om 12:10:52.
Greetz
Danny
^ Reactie #3 geschreven door een gast op maandag 28 januari 2008 om 12:32:51.

Dixit

Welke taal?
Kan je trouwens wat meer info geven over wat het precies is? Een programma dat dus 1 code heeft en jij moet dat gaan 'raden'. Of is het een programma dat moet helpen bij het kraken van codes (waarbij je dus ingeeft welke dat je al hebt genomen en dat spul onthoudt dat?)

taal waar ik iets of wat mijn basis van ken is java en c++
het progje zou moeten helpen met het kraken dus de gegeven combinaties al onthouden en verwijderen uit de mogelijke lijst
^ Reactie #4 geschreven door SMG op maandag 28 januari 2008 om 14:52:06.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Nu, programmeren is niet zo mijn ding maar kan je misschien al eens tonen wat je zelf al hebt.
Eveneens een schema van wat het programma precies allemaal moet kunnen, want ik heb misschien iets totaal anders in gedachten dat jij.
^ Reactie #5 geschreven door NightCreature op maandag 28 januari 2008 om 17:21:50.
NightCreature's avatar
Multiviteit: 1196
MSc.
een for loop die van 0 tot 999999 loopt en een vector van booleans op false zet. Elke code die je dan invoert wordt de boolean naar true vernadert. Weergave van dit spul is een simpele ui die een tekst vak heeft om een code in te voeren. een tekstvlak data alle codes weergeeft en twee buttons een om de lijst te genereren en eenadere om een getal toetevoegen. En nu implementeren maar
I need thought completion.
Shaders, een beetje vreemd maar wel lekker (voor de ogen dan he)
2.83Ghz Q9550 HD4850 512MiB 4GiB 1333Mhz DDR3 RAM
http://paulintheuk.blogspot.com
FE Programmer @ Codemasters (Front End)
^ Reactie #6 geschreven door NightCreature op maandag 28 januari 2008 om 18:41:36.
NightCreature's avatar
Multiviteit: 1196
MSc.
Ok dit werkt wel maar het is niet echt efficient ik heb het net eens in C# geimplementeerd en het is nogal traag. Voornamelijk het weergeven van de data is traag, het controleren en genereren is snel. Aangezien controle gelijk is aan codes[tecontrolerennummer] = true; betekent dat het gebruikt wordt. Maar om de data weer te geven zul je iedere keer de hele lijst door moeten. En hier is N dus nogal groot namelijk 1000000. Het zal vast sneller kunnen maar ik ben niet zo begaaft met GUI programmeren in C# thekid is daar beter in.
Maar hier is de code en exe. Exe is te vinden in de codesafe map dan bin en dan x86 en dan release. Kan zijn dat het niet werkt want het is namelijk op een 64 bits systeem gecompileerd.
Bijlage: 5022ae28e7e75d135c87d3e626330647.rar
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 23.67 % door NightCreature op maandag 28 januari 2008 om 18:47:16.
I need thought completion.
Shaders, een beetje vreemd maar wel lekker (voor de ogen dan he)
2.83Ghz Q9550 HD4850 512MiB 4GiB 1333Mhz DDR3 RAM
http://paulintheuk.blogspot.com
FE Programmer @ Codemasters (Front End)
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen