Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » Epson CX5200 (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Berry op zaterdag 8 oktober 2005 om 20:48:25.
Berry's avatar
Multiviteit: 120
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Mijn printer-scanner CX52OO Epson wil niet meer printen
Printkop defect luid het verdickt
Is het raadzaam een nieuwe printerkop te installeren, of toch maar beter een nieuwe kopen?
Of wie kan me helpen
^ Reactie #1 geschreven door Martijn op zondag 9 oktober 2005 om 13:34:28.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Het belangrijkste is eigenlijk: heb je er garantie op?

Zoja, kan je altijd eens je licht gaan opsteken op deze pagina :).

Voor de rest is het een beetje afwegen wat je zelf wil, wegen de kosten van een nieuwe kop wel op? Voldoet je huidige printer nog? Waarom een volledig nieuwe aanschaffen, als de scanner het nog wel doet? Et cetera :).
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten