Multidesk.be » Forums » Beveiliging » de-installatie CA eTrust

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door LudoVL op woensdag 16 januari 2008 om 09:25:12.
LudoVL heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 15
Hallo,
ik probeer al enkele dagen het Anti-Virusprogramma van McAfee te installeren maar de installatie blijft elke keer hangen op een bepaald moment.
De reden : voordien had ik CA eTrust AntiVirus op mijn PC staan. Ik heb dit programma helemaal verwijderd - tenminste zo denk ik toch want ik vind er zelf helemaal niets meer van terug op mijn PC - en toch bij de installatie van McAfee verschijnt er telkens het bericht de CA eTrust zich nog op de PC bevind.
Ik heb al alles geprobeerd met oa Revo Uninstaller, niets helpt.

Hoe los ik dit op !? wie kan er mij helpen aub ........
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op woensdag 16 januari 2008 om 09:35:14.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Uit ons befaamde stappenplan;

Tijdelijke bestanden kunnen je computer gevoelig vertragen indien ze niet op tijd opgeruimd worden. Om al je tijdelijke bestanden te verwijderen, bieden we een prachtige tool aan.
Download en installeer CCleaner. Tijdens de installatie kies je een taal die je begrijpt en vink je enkel de voorkeuren van jouw keuze aan uit diegenen die aangeboden worden.
Normaal raden wij aan om enkel de twee bovenste mogelijkheden aan te vinken, maar het blijft uiteindelijk je eigen keuze.

Start nu CCleaner op. Ga naar Opties -> Geavanceerd en vink uit Verwijder alleen tijdelijke bestanden in de Windows systeemmap die ouder zijn dan 48 uur.
Vink aan: Toon prompt om registerproblemen te backuppen.
Klik links boven op het pictogram Cleaner.
Selecteer het tabblad Applicaties en zet overal een vinkje voor.
Selecteer het tabblad Windows en zet overal een vinkje voor.
Klik nu rechtsonder op Analyseren en daarna Opschonen.

Nu moet je ook het register opruimen. Klik op Problemen.
Zet overal een vinkje voor en klik op Scannen naar fouten.
Alle fouten die gevonden worden mag je aanvinken en vervolgens klik je op Herstellen geselecteerde fouten.
Dit mag je een 4-tal keren doen.
Sluit CCleaner af.

Herstart je computer en zie eens of je nu kint de´nstalleren?
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen