Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » printer geeft vegen...kan ik dat zelf verhelpen?

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door janximan op zaterdag 12 januari 2008 om 18:41:39.
janximan's avatar
Multiviteit: 68
Hallo, mijn printer geeft vegen als hij afdrukt :s het is een HP All-in-one psc 1110
Het rare er aan is dat dat alleen bovenaan de pagina gebeurd, en elke pagina opnieuw...misschien 2 op de 10 niet...en hij maar een paar woorden 'doorstreept' of gwn ja, 'vuil' afdrukt.

Nu vroeg ik me af of ik dit probleem zelf kan verhelpen, en/of daar winkels voor zijn die dat kunnen 'schoonmaken', en dat niet meer kost dan gwn een andere printer te kopen :p

Weet iemand hier meer over?
Bedank! :)

aan allen die reageren...proficiat,
aan allen die niet reageren...ook proficiat.
^ Reactie #1 geschreven door thekid op zaterdag 12 januari 2008 om 19:31:47.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
ge kunt steeds eens proberen om de kopjes van de printer te kuisen met een vochtig doekje (niet nat, hé, vochtig :))

als alles weer proper is, nog eens proberen
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door janximan op zaterdag 12 januari 2008 om 19:44:54.
janximan's avatar
Bedoel je met kopjes die kopjes van de inkpatronen...? Zoja, dan heb ik dit al geprobeerd :p)
^ Reactie #3 geschreven door Corona op zaterdag 12 januari 2008 om 19:51:32.
Corona's avatar
Multiviteit: 1388
Dat is voor elke printer anders, maar normaal gezien kan je via de eigenschappen van je printer ergens een onderhoud-optie kiezen, o.a. om je printkoppen schoon te maken.
^ Reactie #4 geschreven door janximan op zaterdag 12 januari 2008 om 20:01:49.
janximan's avatar
Mjah, daar heb ik ook al achter gezocht... maar het probleem is dat dit al een oud model is en niet volledig compatibel is met vista... :s Waardoor ik die optie niet vind. Zal er wel nog eens achter zoeken.
Hoop dat er nog mensen zijn met nog suggesties :)
Alleszinds al bedankt!
^ Reactie #5 geschreven door joke op zaterdag 12 januari 2008 om 20:56:33.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
Hoi janximan,

Mijn raad is, koop gewoon een nieuwe printer want het is hopeloos.

Enkele jaren geleden heb ik het zelfde meegemaakt. Bij mij was het een Epson printe, type weet ik niet meer. Het ding printe nog heel goed alleen stonden op het blad altijd enkele strepen op.

Alle instruktie opgevolgd om de printkoppen te kuisen maar die hielpen allemaal niet. Volgens mij waren die strepen het gevolg van stof dat in de printer zat en waar dan het papier met de nog natte inkt lags streek. IK heb zelfs de printer half gedemonteerd om te kunnen achterhalen waar het van kwam maar noppes.

Het ding naar het containerpark gebracht en een nieuwe gekocht en het probleem was opgelost.

Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #6 geschreven door janximan op zaterdag 12 januari 2008 om 21:12:08.
janximan's avatar
Mja, ik denk dat het ook zoiets is... :s Maar kvind het raar dat da probleem alleen bovenaan mijn pagina is... misschien door de kromming achteraf van het blad...
Toch nog eve wachten op eventuele andere suggesties voor ik hem in de container smijt :D
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen