Multidesk.be » Forums » PDA » tomtom5 valt uit (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door roel op maandag 5 september 2005 om 11:19:56.
roel's avatar
Multiviteit: 284
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Wanneer ik tomtom 5 gebruik op mijn Qtek S110 valt deze na een tijd uit en moet ik de tomtom software terug opstarten. Dit gebeurt telkens met een verschillende tijdsduur er tussen.
^ Reactie #1 geschreven door Sergei op maandag 5 september 2005 om 19:33:05.
Sergei heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1378
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Is tomtom geactiveerd?
Ik denk eerder dat je het probleem tussen de connectie van de pda en de GPS module moet gaan zoeken. Vooral omdat het blijkbaar op verschillende momenten gebeurt.

Help het als je de PDA uitschakelt, dan opnieuw start en tomtom terug start?

Inhoud van dit bericht : (c)2008 Sergei

^ Reactie #2 geschreven door roel op maandag 5 september 2005 om 22:33:30.
roel's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ja, tomtom is geactiveerd

OOk na een reset dot hij dit terug. Is er nog een mogelijke fout die dit kan veroorzaken.
^ Reactie #3 geschreven door Sergei op dinsdag 6 september 2005 om 12:57:42.
Sergei heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1378
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Bluetooth verbinding tussen PDA en GPS module?
Inhoud van dit bericht : (c)2008 Sergei

^ Reactie #4 geschreven door roel op dinsdag 6 september 2005 om 15:52:22.
roel's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Die is orde. Heb eens gehorod bij QTek en blijkbaar zijn er problemen met Qtek S110 als je er tomtom5 op installeert. Er zou een pacth gaan uitkomen om dit probleem op te lossen.
^ Reactie #5 geschreven door een gast op vrijdag 9 september 2005 om 16:26:45.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo, ik heb lang getwijfeld tussen een smartphone en blackberry. Uiteindelijk heb ik besloten de QTEK S110 te bestellen. Ik zie dat er hier een gebruiker van is, kan je me meegeven dat ik de juist beslissing heb genomen tov het alternatief blackberry ? txs
^ Reactie #6 geschreven door roel op zaterdag 10 september 2005 om 00:09:23.
roel's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
IK zelf ben zeer tevreden over de Qtek zelf. Alllen de tomtom 5 die soms uitvalt, maar blijkbaar is dit geweten bij tomtom.

Zou je de blackberry en qteck voor privé doeleinden gebruiken of zakelijk.

Als je voor blackberry kiest, en je gaat deze gebruiken om je mails bijvoorbeeld binen te halen op je balckberry moet je gebruik maken van een BES server.
^ Reactie #7 geschreven door een gast op dinsdag 13 september 2005 om 22:32:36.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
in principe om te starten "privé", via telenet account. De firma waar ik voor werk is nog niet bereid een black berry server te installeren dus ik zit vast om via telenet te gaan. Ik had precies ergens gelezen dat Blackberry de concurrentiestrijd aangaat om de kleinere zelfstandigen de mogelijkheid te geven Blackberry te gebruiken, zonder de zware kosten van een blackberry server, maar ook te werken via een account zoals telenet ea.
^ Reactie #8 geschreven door roel op woensdag 14 september 2005 om 09:37:34.
roel's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Voor privé doeleinden heb je een goede keuze gemaakt. Zoals ik al eerder zei is QTEK S110 een goed toestel buiten in combinatie met tom tom 5 momenteel maar bij TOM TOM zijn ze wakker geschoten. Omdat als je via blackberry werkt je ook nog een speciaal blackberry moet laten activeren bij je operator.
^ Reactie #9 geschreven door een gast op woensdag 14 september 2005 om 21:10:32.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo Roel, ben vandaag naar een Belgacom winkel geweest in Antwerpen en daar heb ik via via het businesscenter kunnen spreken en het is wel degelijk zo dat Blackberry op de POP3 server kan werken voor kleine zelfstandigen en KMO zonder de server in het bedrijf te moeten plaatsen of een plaats afhuren van de blackberry server. Dit opent perspectieven omdat het beantwoorden met het klavier van de blackberry sneller kan dan via het touch screen van de QTEK. Ik heb deze vandaag besteld, dus normaal volgende week in handen (7100V)
^ Reactie #10 geschreven door een gast op vrijdag 10 maart 2006 om 18:35:56.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem als de topicstarter, alleen heb ik een Qtek S100. Bij het installeren van TomTom krijg ik aan het einde van de installatie een foutmelding (The program you have installed may not display properly, because it was designed for a previous version of Windows Mobile software).

Bij het gebruiken van Tom Tom schakelt het programma zichzelf uit na een tijdje. Ik gebruik TomTom met een Leadtek Gpsmuis (bluetooth). Ik ben ten einde raad.

Ik hoop op een oplossing.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten