Multidesk.be » Forums » Debatten en discussies » slecht rapport => tones (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dendeze op vrijdag 24 juni 2005 om 10:41:11.
Dendeze's avatar
Multiviteit: 1695
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

17/06/2005 11:17
Tones is op zoek naar het slechtste rapport van Vlaanderen

Kom op vrijdag 15 juli 2005 tussen 14 en 15 uur naar Tones, samen met je rapport. Degene met de laagste totaalscore krijgt meteen een volledige PC ter waarde van meer dan € 2500 mee naar huis. Zodat je perfect uitgerust bent om volgend jaar de primus van de klas te worden.

Bron: tones.be

Als we dat nu eens van te voren wisten,
en wie peist dat hij/zij daar kans op maakt :d
^ Reactie #1 geschreven door GinGin op vrijdag 24 juni 2005 om 11:58:15.
GinGin's avatar
Multiviteit: 114
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Damn ik was toch beter niet van richting veranders met kerst ;)
Dit jaar zou ik er mooi door moeten zijn, hoop ik dan toch
Gintje loves Ghost // Without music in my heart I'd be an other person // Appletje, it was love at first sight
^ Reactie #2 geschreven door Sergei op vrijdag 24 juni 2005 om 13:53:38.
Sergei heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1378
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Bwah, en ik mag niet meedingen.
Inhoud van dit bericht : (c)2008 Sergei

^ Reactie #3 geschreven door Dendeze op vrijdag 24 juni 2005 om 14:05:20.
Dendeze's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
heb ook in de gazet gelezen dat op die zelfde dag tones heel de dag graits computer onderdelen voor een totaal van 10.000€ uit het raam van de eerste verdieping ging gooien.
(voor de erg breekbare stukken gingen ze waardebonnen voorzien)
dus er is voor iedereen wel iets, allen peis ik dat het vechten gaat worden :d
^ Reactie #4 geschreven door Sergei op vrijdag 24 juni 2005 om 16:37:08.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dendeze (op 24/06/2005 14:05:20) zei:
heb ook in de gazet gelezen dat op die zelfde dag tones heel de dag graits computer onderdelen voor een totaal van 10.000€ uit het raam van de eerste verdieping ging gooien.

Als dat waar is verklaar ik Tones hierbij voor ZOT.
Eerst 10000 euro wegsmijten en dan nog waardebonnen als het per ongeluk mocht misgaan. En ik zie het al gebeuren, een monitor ...al goed dat het van daar niet zover is richting Sint Maarten ziekenhuis.

^ Reactie #5 geschreven door Dendeze op vrijdag 24 juni 2005 om 16:42:55.
Dendeze's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Sergei (op 24/06/2005 16:37:08) zei:

Dixit

Dendeze (op 24/06/2005 14:05:20) zei:

Als dat waar is verklaar ik Tones hierbij voor ZOT.
Eerst 10000 euro wegsmijten en dan nog waardebonnen als het per ongeluk mocht misgaan. En ik zie het al gebeuren, een monitor ...al goed dat het van daar niet zover is richting Sint Maarten ziekenhuis.

ne ze gooien ter waarde van 10.000 € prijzen van uit de eerste verdieping, en omdat sommige dingen zeer breekbaar zijn gooien ze inplaats van die dingen soms de waardebonnen, die dingen zullen hwss niet vergoed worden als ze kapot vallen maar daar zullen ze wel geen tijd voor hebben, vorig jaar bleek dit al een groot succes dus ik peis dat daar veel volk voor die raam staat en de stukken zo niet op de grond kunnen vallen. stond vandaag in gazet van antwerpen :p

-edit
het was een dag grote koop, in plaats van een heel week ofzoiets, als je wilt dan typ ik het artikel hier wel een keertje in, want op vbg.be staat het niet
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 5.84 % door Dendeze op vrijdag 24 juni 2005 om 16:44:01.
^ Reactie #6 geschreven door Sergei op vrijdag 24 juni 2005 om 18:57:36.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
10.000 of 10000 is krak hetzelfde hoor.
Strikt gezien gaan ze een toestemming moeten vragen vanwege het verstoren van de openbare orde.

^ Reactie #7 geschreven door Dendeze op vrijdag 24 juni 2005 om 20:01:25.
Dendeze's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
ze hadden al aan de politie gevraagd om heel de straat aftesluiten, stond ook in het artikel :d

ja die 10.000 is overzichtelijker maar ging er eigenlijk om da ze de breekbare prijzen niet naar bene smeten maar de waardebonnen voor die breekbare prijzen :d
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 46.18 % door Dendeze op vrijdag 24 juni 2005 om 20:02:22.
^ Reactie #8 geschreven door gianada op vrijdag 24 juni 2005 om 23:16:36.
gianada's avatar
Multiviteit: 552
ik ben den beste
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Waar staat dat van die spullen voor €10.000 uit hun raam, als het zo is zal ik er ook zijn 8)
^ Reactie #9 geschreven door Dendeze op zaterdag 25 juni 2005 om 10:22:01.
Dendeze's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Bram Shotty schenkt voor minstens 10.000 euro weg
Winkelier gooit gratis computers door ramen

Mechelen- Wie een gratis computer wil, moet binnenkort beslist naar Mechelen afzakken. Daar gooit een winkel ze zaterdag 16 juli letterlijk door de ramen naar buiten. Wie er éé kan vangen, mag hem zonder te btalen mee naar huis nemen.

Tones.be aan de Brusselsesteenweg 66 pakt met de onwaarschijnlijke stunt uit tijdens de koopjesperiode. "Al voor het derde jaar op rij concentreren wij onze koopjes op één dag. His machtig om te zien hoe mensen vier tot vijf uur staan aan te schuiven", zegt zaakvoerder Bram Schottey (27).
Vorig jaar zag hij op één dag 750 mensen langs de kasse passeren. "Maar dit jaar willen wij er een nog groter feest van maken. Hopelijk is het zo'n mooit weer als nu. Ik heb de politie alvast gevraagd op de steenweg af te sluiten. Sponsors zullen gratis frisdrank en ijsjes uitdelen", vertelt Schottey.
Om potentiële kopers helemaal warm te maken,deelt hij zaterdag 16 juli van 10 tot 18u ook gratis coputermateriaal uit. "Voor minstens 10.000 euro. Wij gaan de toestellen van op de eerste verdieping de hele dag door naar buiten gooien. Voor de echt breekbare spullen, werken wij wel met waardebonnen", stelt Schottey koopjesjagers gerust.
Dat de jonge Mechelse ondernemer niet om een straffe stoot verlegen zit, bewijst hij ook met zijn slechtste rapport-wedstrijd. Hij doet de leerling of student met 'het slechtste rapport van Vlaanderen' een computer van 2.500 euro cadeau.
"Het is te zeggen. Deelnemers moeten wel geslaagd zijn voor de helft van hun vakken. Bovendien maken wij de actie pas nu bekend omdat voor de meeste jongeren de examens achter de rug zijn. "Mensen die boos reageren en zijn stunt opvoedkundig onverantwoord vinden, hebben volgens de handelaar ongelijk.
"Met een nieuwe computer wil ik de winnaar in staat stellen om de primus van de klas te worden", aldus schottey. Wie kans wil maken, kan zich vrijdag 15 juli tussen 14 en 15u mleden in de winkel: mét rapport en identiteitskaart.

gazet van antwerpen pagina 45 van vrijdage 24 juin 2005

Dat is het artikel :p typefouten gelieve niet te melden :p
^ Reactie #10 geschreven door gianada op zaterdag 25 juni 2005 om 14:30:10.
gianada's avatar
Multiviteit: 552
ik ben den beste
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Dat vindt ik toch wel heel grappig hoor, mùemet die nieuwe computer wilt hij die domme kloot de primus van de klas maken. YEAH RIGHT, wat denk je dat die mens zal doen met zo'n vette pc. Gamen en dergelijke dus nog minder tijd om te blokken :p
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten