Multidesk.be » Forums » Sitechecks » beta.kvkieper.be (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Maxim Winckelmans op zondag 12 juni 2005 om 18:25:58.
Maxim Winckelmans heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 11
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik ben bezig aan de nieuwe site van onze voetbalploeg, de site is nog lang niet af maar toch graag uw menig over de lay-out.
beta.kvkieper.be

// transparantie in IE werkt nog niet helemaal
Deze tekst werd het laatst bewerkt door Maxim Winckelmans op zondag 12 juni 2005 om 18:27:21.
^ Reactie #1 geschreven door picasso op zondag 12 juni 2005 om 18:46:23.
picasso's avatar
Multiviteit: 2307
Bad Seed
i'm toO old for this shit !
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Oei !
Geen enkele afbeelding is zichtbaar, geen link schijnt te werken. Ik zie alleen wat (ongeordende) tekst, dus veel kan ik niet zeggen over de lay out ;)
Maar je lettertype is wat oudbollig, gebruik beter Verdana.
Gebruik DIV om te structureren, het is nogal veel tekst over een ganse pagina breedte.
pic
^ Reactie #2 geschreven door Maxim Winckelmans op zondag 12 juni 2005 om 18:49:40.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
nu zou het moeten beter zijn
^ Reactie #3 geschreven door picasso op zondag 12 juni 2005 om 19:04:37.
picasso's avatar
Multiviteit: 2307
Bad Seed
i'm toO old for this shit !
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Maxim Winckelmans (op 12/06/2005 18:49:40) zei:
nu zou het moeten beter zijn

Dat is idd al heel wat anders, knap zou ik zeggen, mooie lay out, rood op grijs is tamelijk hevig, agressief, maar dat mag voor voetbalclub ;) Alleen zou ik de zoekfunctie wel verduidelijken dat het om Google gaat en niet om een interne zoekrobot. Vind dat men moet weten met wat men zoekt.
pic
^ Reactie #4 geschreven door Martijn op zondag 12 juni 2005 om 21:12:55.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
In Opera staat je footer niet in't midden, is een beetje een vreemd zicht.
Ik zou, ondanks dat de tekst aanklikbaar is, onder de nieuwsitems toch nog een link zetten die hetzelfde doet als op de tekst zelf klikken.

Misschien je titels ook een beetje (meer) padding geven, zodat de lijnen niet tegen de tekst plakken.

Voor de rest zou ik proberen de rechterkolom nog iets te schikken, oogt redelijk wanordelijk nu... (de titeltjes een stijltje geven kan al veel helpen ;)).

In opera flitsen je menuitems eerst ook naar iets wit, zou ik ook proberen te fixen. Misschien (ook hier) proberen de items in het menu wat (meer) padding te geven; je kan beter besparen qua plaats op het logo dan op de menu-items. Het kan ook mooi uitkomen om je menu-items in dezelfde stijl te doen als de sub-menu's op bijvoorbeeld '1e ploeg' en 'jeugd'.

De linksectie geeft ook een heel raar gevoel in Opera; de items in de lijst worden nog voorafgegaan door een 'list-item' en de links onder het eerste deel staan niet goed uitgelijnd.

Misschien je links een kleurtje geven.

Contact pagina zou ik bovendien laatst in het menu plaatsen.

Misschien de contactpagina ook koppelen aan de club-pagina.

Last but not least: validatie. De meeste van je pagina's zijn valid, maar het zou mooi zijn, moest dit overal zo zijn.

Dit zijn zo de dingen die mij meteen opvallen, voor de rest (thumbsup)!
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #5 geschreven door rObkE op zondag 12 juni 2005 om 21:22:12.
rObkE heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3765
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

In opera flitsen je menuitems eerst ook naar iets wit, zou ik ook proberen te fixen.
Komt doordat er JavaScript gebruikt wordt voor die rollovers en die images nog niet gecachet zijn. Op deze pagina lees je hoe je rollovers doet met pure CSS: http://www.alistapart.com/articles/sprites/
^ Reactie #6 geschreven door Maxim Winckelmans op maandag 13 juni 2005 om 07:56:34.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Martijn (op 12/06/2005 21:12:55) zei:

Last but not least: validatie. De meeste van je pagina's zijn valid, maar het zou mooi zijn, moest dit overal zo zit!

firefox plugin: http://users.skynet.be/mgueury/mozilla/

voor alles wat jullie opgesomt hebben zal waarschijnlijk pas verandering inkomen na de examens.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten