Multidesk.be » Forums » Hardware algemeen » nieuwe pc (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door *Scorpia* op vrijdag 12 december 2003 om 15:04:51.
*Scorpia*'s avatar
Multiviteit: 1004
Coffee
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hey,
ik weer (diegene die dacht dat ze veel van computers wist =))
Wij gaan een nieuwe pc kopen met 'de laatste snufjes' en ik vroeg mij eigenlijk af waar ik op moet letten. Gewoon voor 'normaal' gebruik. Wel internet enzo... Ook scanner, webcam e.a
Kan je ook 2computers met elkaar verbinden zodat ze beide internet hebben? (Eentje win98 en de nieuwe weet ik nog niet.)
Bedankt voor jullie deskundig advies...
(kiss)
Nicoline
(:c) Once in a while, I go to the Opera but most of the time I Explore... (bunny)
^ Reactie #1 geschreven door Martijn op vrijdag 12 december 2003 om 15:04:51.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Als je enkel je PC gebruikt voor normaal internetten enzo en geen games, TV kijken, etc. Neem dan niet een te snelle processor(je kom dan nog ruimschoots toe met een 2 GHz, hangt er natuurlijk vanaf hoeveel geld je eraan wil spenderen. Je kan zelfs op internet met een 486, ikzelf heb hier een P4 1.9 GHz, niet meer van de snelste dus, maar nog wel snel genoeg voor wat ik doe.

Het geld dat je uitspaart met bijvoorbeeld een goedkopere 3D-Kaart, processor e.d. kan je spendere aan bijvoorbeeld een groter scherm, een betere printer, etc. iets waar jij waarschijnlijk meer aan zal hebben.

Dan je vraag i.v.m. dat internet: hiervoor moet je een router aanschaffen, je hebt er al voor 60€, een degelijke kost rond de 100€. Je verbindt je beide PC's met deze router en je kan er gelijktijdig mee op het internet.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten