Multidesk.be » Forums » .Net » Could not load type ... (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp bevindt zich in het archief.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op dinsdag 14 december 2004 om 22:36:43.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo (cheerleader)

ik heb een kleine windowapplicatie gemaakt in C++.Net waarin een xml bestandje gelezen wordt. Hiervoor gebruik ik de xercesc bibliotheek (http://xml.apache.org/xercesc). Ik heb in mijn Project properties bij Linker ervoor gezorgd dat hij linkt aan xercesc_2.lib. Mijn projectje compileert perfect in VS.Net, maar als ik het laat runnen, krijg ik deze exceptie :

Dixit

System.TypeLoadException: Could not load type \'xercesc_2_6.XMLGrammarPool\' from assembly \'MijnFormulier\', Version=1.0.1809.40016, Culture=neutral, PublicKeyToken=null\'.
at MijnFormulier.LaadInstellingen() in c:\\visual studio...
Die fout treedt op op de laatste regel van deze code :
CODE
  1. static const XMLCh gLS[] = { chLatin_L, chLatin_S, chNull };
  2. DOMImplementation *impl = DOMImplementationRegistry::getDOMImplementation(gLS);
  3. DOMBuilder        *parser = ((DOMImplementationLS*)impl)->createDOMBuilder(DOMImplementationLS::MODE_SYNCHRONOUS, 0);
Weet iemand daar raad mee ?:s

Kan het zijn dat ik ook een \"reference\" moet toevoegen naar de DLL van xercesc ? Ik heb dat alleszins ook geprobeerd via \"Designer references (Add/Remove)\", maar als ik die DLL wil toevoegen kijg ik een foutmelding van VS.Net. Op de site van xecesc las ik dat die DLL is ge\'build voor VS6, kan dat het pobleem zijn ?
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten