Multidesk.be » Forums » Software Algemeen » meerdere digitale handtekeningen op een online brief gedeeld via de mail

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door navavista op maandag 19 februari 2018 om 00:34:38.
navavista heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 525
Hoi iedereen,

Ik vroeg me af welk programma of software ik precies kan gebruiken wanneer ik een brief
deel via de mail met meerdere personen. En op deze broer kan iedereen digitaal zijn
handtekening zetten zonder dat deze apart uitgeprint of gescand hoeft te worden.
Iedereen kan de brief apart tekenen via de mail zonder dat het nodig is elkaar fysiek te ontmoeten.
Alles moet op een document getekend kunnen worden door tenminste 10
Of meer personen.
Het moet het liefst zo eenvoudig en simpel mogelijk voor een ieder te gebruiken te zijn.

Groetjes,

Navayo
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op maandag 19 februari 2018 om 15:48:31.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5464
Eat my shorts :)
zoiets ?
https://support.google.com/docs/answer/6281888?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door navavista op maandag 19 februari 2018 om 16:40:48.
navavista heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 525
Hoe gaat het precies in zijn werk? Dien ik mij ergens te registreren? En welke stappen dien ik te doen omdat dit via de mail te kunnen delen met anderen?
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op maandag 19 februari 2018 om 20:24:17.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5464
Eat my shorts :)

Dixit

Dixit navavista op 19/02/2018 16:40:48:

Hoe gaat het precies in zijn werk? Dien ik mij ergens te registreren? En welke stappen dien ik te doen omdat dit via de mail te kunnen delen met anderen?

Dat staat er toch in simpele stappen? (nu in NL)

https://support.google.com/docs/answer/6281888?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen