Multidesk.be » Forums » Gadgets » LG K4 2017 geheugen

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dannyschippers op zondag 5 november 2017 om 17:35:31.
Dannyschippers' avatar
Multiviteit: 243
Danny
Mahal ko ang aking asawa
Door de vele originele apps bijna geen geheugen meer over,ik heb een SD kaart geplaatst maar kan niets maar dan ook niets verplaatsen naar de SD kaart,enkel voor foto's in de camera app maar foto's of muziek zitten zelfs nog niet in het geheugen van de telefoon,telkens ik een app wil installeren kan dit maar alleen naar de telefoon,niet naar de SD kaart,na te Googelen vond ik Apowersoft Phone Manager,deze heb ik op de pc en op de gsm geinstalleerd en ook daarmee werkt het niet,hoe kan ik nu apps of dergelijke naar de SD kaart verplaatsen?Momenteel kan ik niets meer installeren want het geheugen blijkt volledig vol te zitten,van de telefoon wel te verstaan.
Long distance relationships are "hard"
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op maandag 6 november 2017 om 07:51:30.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5428
Eat my shorts :)
https://www.youtube.com/watch?v=GKsVa-J_xDw
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Dannyschippers op maandag 13 november 2017 om 16:54:11.
Dannyschippers' avatar
Multiviteit: 243
Danny
Mahal ko ang aking asawa
Ik had ondertussen een andere app ervoor geinstalleerd : AppMgr III,daarmee kon ik de apps verplaatsen maar na een tijd staan ze allemaal terug op het intern geheugen,ik zal het nu met de link proberen die je me stuurde,met dank daarvoor,ik laat het je het resultaat weten
Long distance relationships are "hard"
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen