Multidesk.be » Forums » Software Algemeen » LG K4 2017 verbinden

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dannyschippers op vrijdag 6 oktober 2017 om 16:10:24.
Dannyschippers' avatar
Multiviteit: 243
Danny
Mahal ko ang aking asawa
Ik heb een LG K4 2017 aangekocht maar kan deze niet verbinden met pc,in de handleiding staat dat ik op de GSM LG Air Drive moet selecteren maar die staat niet bij de instellingen,in de handleiding staat ook dat ik de LG Android Platform driver moet installeren,heb ik ook geprobeerd maar ook geen succes,alsook LG Bridge maar nog steeds herkent de PC de GSM niet!
Bijlage: 7e91d46f31c3540257ea861b1fa741d3.jpg
Long distance relationships are "hard"
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op zaterdag 7 oktober 2017 om 15:20:37.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5429
Eat my shorts :)
Airdrive is een APP

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bdrive.airdrive&hl=en
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door RedRooster op zaterdag 7 oktober 2017 om 20:33:42.
RedRooster heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 285
Bijna dood
Gezien het aan android smartphone is gaat het normaal ook gezien zonder LG apps.
Zodra je smartphone verbind, meld windows/linux/mac OS dan niet dat die de telefoon heeft gevonden?
Dan normaal gezien op de telefoon nog wel instellen als wat verbonden, data connectie of USB opladen of...

Dit zou de eerste android zijn die zo zwaar gemod is door de fabrikant dat dit niet meer zou werken.
^ Reactie #3 geschreven door Dannyschippers op dinsdag 10 oktober 2017 om 18:58:05.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
De airdrive is inderdaad een app,had deze geinstalleerd maar werkt ook niet.
Als ik de telefoon verbind met Windows 10 gebeurt er gewoon niets,hij wordt niet herkend,het is nochtans een nieuw toestel.Er gaat helemaal geen scherm open op de pc,aan de USB ligt het niet want mijn andere telefoon verbind ik dagelijks met dezelfde USB op de pc.
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op dinsdag 10 oktober 2017 om 19:02:54.
Cdude's avatar
deze reeds geinstalleerd?
http://www.lg.com/us/support/software-firmware-drivers

http://www.lg.com/us/content/html/hq/windows10update/UpdateInfo.html

Wat extra info + USB drivers
https://freeandroidroot.com/download-lg-usb-drivers/
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 2.78 % door Cdude op dinsdag 10 oktober 2017 om 19:05:02.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door Dannyschippers op dinsdag 10 oktober 2017 om 19:43:31.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
De eerste link heb ik geopend,daar vond ik LG Bridge,die ik al geinstalleerd had maar werkt niet,nu LG PC suite geinstalleerd,nog steeds geen resultaat,telefoon terug opgestart,no use,andere USB poort geprobeerd,alweer niets,ik zal nu de tweede link openen
Bijlage: 9b787f84d453e5cb0d365c1996a17f6d.jpg
Bijlage: b8c09ef10703c4c22dc60433e2ff1223.jpg
^ Reactie #6 geschreven door Cdude op dinsdag 10 oktober 2017 om 21:25:07.
Cdude's avatar
kijk ook eens in de eerste link naar de "Cell Phone and Tablet Drivers"
^ Reactie #7 geschreven door Cdude op dinsdag 10 oktober 2017 om 21:25:28.
Cdude's avatar
vergeet ook niet eens te herstarten (je PC )
^ Reactie #8 geschreven door Dannyschippers op dinsdag 31 oktober 2017 om 18:13:31.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
Ondertussen is het opgelost maar heb al een nieuw probleem in die GSM,ik heb maar 196 mb over van de 4gb vanwege de originele apps,er staan zelfs nog geen foto's of muziek op,heb SD card geplaatst en het probleem is nu dat ik geen bestanden kan overzetten naar de SD card,even Gegoogeld en daar kreeg ik de raad Apowersoft Manager te installeren,heb ik gedaan zowel op het toestel als de pc maar dit werkt ook langs geen kanten,heb altijd de melding dat hij niet kan verbinden!
^ Reactie #9 geschreven door Cdude op maandag 6 november 2017 om 07:52:18.
Cdude's avatar
van de VIER?! GB ?
^ Reactie #10 geschreven door een gast op maandag 6 november 2017 om 20:39:57.
Deze moet normaal gezien 8 Gb interne opslag hebben.

Is verder een budgettelefoon van 100 euro, niet verwonderlijk dat het niet vlot loopt
^ Reactie #11 geschreven door RedRooster op maandag 6 november 2017 om 22:34:08.
Bijna dood
Welke android versie staat er op, ik werk met een Chinese smartphone, oukitel , niet gekend hier. Maar als bonus altijd de laatste versie van android , nu v7
Daar kan ik apps die zijn ge´nstalleerd op de flash geheugen overzetten naar het sdkaartje zodat er werk geheugen vrijkomt.

Nog niet nodig gehad gezien de riante 64GB opslag.
Op mijn oude wiko Rainbow lite moest ik dat wel overzetten want dat opslag geheugen zat na 1 jaar al vol.

^ Reactie #12 geschreven door Cdude op dinsdag 7 november 2017 om 09:46:49.
Cdude's avatar
Gedvrrrr kieken zedder wer met JOUW GSM specs?
Hoe helpt dat Danny?
^ Reactie #13 geschreven door een gast op donderdag 9 november 2017 om 07:24:57.
Chinese smartphone met gratis spionage software...
^ Reactie #14 geschreven door RedRooster op zaterdag 9 december 2017 om 15:26:32.
Bijna dood
Kijk een android smartphone kan ten allen tijde normaal gezien met een computer verbinden, maar LG en LG is niet allen past andoid deels aan en dan verschiet ik niet dat er problemen zijn.

Stock android geen problemen.
Mr nobody, Er staat nu linux op niks spionage
^ Reactie #15 geschreven door Cdude op maandag 11 december 2017 om 10:54:59.
Cdude's avatar
Linux op ?
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen