Multidesk.be » Forums » Microsoft Windows » ik na mtp driver niet ge´nstalleerd krijgen

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door calle op maandag 21 augustus 2017 om 18:26:28.
calle's avatar
Multiviteit: 48
hey sinds een maandje heb ik windows tien en ik kom niet in de opslag van mijn gsm , nu blijkt dat mtp drivers niet ge´nstalleerd zijn en het lukt me ook niet deze te installeren ik krijg volgende melding .
wie kan mij helpe n aub

Bijlage: cb4ecd60e73daa580bb72e6625feef84.png

Bijlage: 0de673aab4bf874dc6c9f7389f0ea545.png
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op dinsdag 22 augustus 2017 om 17:51:24.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Probeer de driver eens manueel te installeren?
http://www.thewindowsclub.com/uninstall-disable-roll-back-update-drivers-windows

En als dat niet lukt wil ik weten welke driver(s) je probeert te installeren

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door calle op woensdag 23 augustus 2017 om 09:16:21.
calle's avatar
dit is net het geen dat niet wil werken . in apparaatbeheer kies ik stuurprogramma bijwerken >kies uit lijst automatisch (doet hij ook niks)> mobiel apparaat>mtp usb device en dan krijg ik de melding die in de screenshot hier boven .
^ Reactie #3 geschreven door RedRooster op donderdag 31 augustus 2017 om 21:37:33.
RedRooster heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 281
Bijna dood
Welke gsm is dat?
Want als ik mijn android smartphone met de computer verbind vraagt die als wat, batterij enkel opladen of bestanden overzetten.
Als ik bestanden overzetten kies houd android die instelling vast.
Ik heb geen enkel probleem om dan via de verkenner de telefoon te benaderen.
Of is het weer zo'n vervloekte iphone?
^ Reactie #4 geschreven door calle op vrijdag 1 september 2017 om 05:07:26.
calle's avatar
een huawei p8 maat ook met mn ipad
^ Reactie #5 geschreven door RedRooster op zondag 3 september 2017 om 12:38:32.
Bijna dood
Er is toch iets mis met uw computer hoor.
Druk op de windows toets op uw toetsenbord.
Dan CTRL+Z in tikken (zoeken)
Tik in instellingen en dan uit de lijst : Instellingen voor windows update

Dan links kiezen: probleem oplossen.
Scroll dan rechts wat naar beneden totdat je gedeelde mappen ziet staan, klik daarop. Klik dan op de probleem oplosser.

Terwijl je daar toch benet ook bovenaan in de lijst : windowsupdate en weer op probleem oplossen.

^ Reactie #6 geschreven door RedRooster op zondag 3 september 2017 om 12:39:56.
Bijna dood
Oh en zelfs als Windows niks opnieuw installeert altijd nadat de probleem oplosser heeft gedaan, de computer Herstarten. Want het kan ook gaan i.v. register aanpassingen.

Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 19.19 % door RedRooster op zondag 3 september 2017 om 12:40:50.
^ Reactie #7 geschreven door calle op maandag 4 september 2017 om 09:29:40.
calle's avatar
dan zou het probleem nu als wel opgelost moeten zijn , pc is al meerdere malen herstart nadien
^ Reactie #8 geschreven door een gast op dinsdag 5 september 2017 om 13:38:27.
Kijk de huawei en de ipad ook na of gegegevens overdracht actief staat en niet enkel batterij opladen.

Ik heb speciaal een oud herstelpunt gekozen om um probleem na te bootsen maar telkens zodra mijn Chinese Android smartphone verbonden is installeert windows 10 de drivers weer en poef verbonden.

Ook niet vergeten, windows10 heeft de dandelige eigenschap om usb poorten lam te leggen als ze een tijdje niet gebruikt worden. En die dan terug starten gaat dan ook niet zo snel .

Schakel stroombesparing voor USB hubs uit in het configuratiescherm want dat staat dus standaard aan.
^ Reactie #9 geschreven door calle op dinsdag 5 september 2017 om 17:10:22.
calle's avatar
ik denk dat je mijn probleem verkeerd begrijpt ik heb zelfs al windows er op nieuw op ge zet en ik heb nog steeds het zelfde probleem hij wil die mtp driver niet vinden en krijg hier in apparaatbeheer ook de melding over zoals in de screenshots te zien zijn en dit heeft niks met de batterij van de telefoon of energiebeheer van de usb te maken , ik heb dit ook nagekeken trouwens . het lijkt er op dat die driver gewoon niet in windows zit en ik heb geen idee hoe deze manueel kan worden geinstalleerd of waar ik ze download , op de site van huawei kan ik niks vinden
^ Reactie #10 geschreven door RedRooster op dinsdag 5 september 2017 om 22:46:47.
Bijna dood
Welke windows 10 versie gebruik je dan
Want op mijn windows10 professional 64bit geen enkel problem met een wiko wax , wiko rainbow lite 4g (android 4.4) en een oukital K6000 (android 7.0)

En Windows 10 is toch up to date en alle drivers up to date?
Windows10 durft generieke drivers installeren i.pv. fabrikant drivers.
Vooral voor netwerk, audio en video, veel minder chipset.

Heb je al eens in de Windows logboeken gekeken naar kritieke fouten?

En opgelet sommige moederborden hebben naast de zuid brug usb poorten nog een tweede usb controller op het bord staan met bvb usb 3 poorten (asmedia bvb)

Op mijn laptop, idem windows10 pro 64 bit idem , smartphone verbinden en poef, verschijnt onder de verkenner.

let wel op mijn oude wiko wax moest ik telkens bestanden overzetten inschakelen op de telefoon. Die hield die instelling niet bij.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen