Multidesk.be » Forums » Hardware algemeen » Nieuwe monitor Gmaster GE2788HS instellen (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op dinsdag 16 mei 2017 om 11:44:47.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hey

I kocht recent een nieuwe monitor omdat mijn oude nog bedoeld was voor windows vista, vreselijk verouderd dus. Ik kocht een Gmaster GE2788HS monitor.

Nu die werk natuurlijk anders zou ik hier niet aan het typen zijn. maar ik denk niet dat ik hem goed ingesteld heb want het voelt een alsof ik een youtube video bekijk in 480p inplaats van what het zou moeten zijn.

Ik weet dat het niet de meest ongelofelijke monitor is maar ik vraag me nu toch af or er niets is in te stellen of een programma te downloaden die de kwaliteit er wat beter kan laten uitzien.

Veel groeten
Kris
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op dinsdag 16 mei 2017 om 12:55:44.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Welk OS gebruikt heeft geen invloed op je monitor of beeld.
De INSTELLINGEN daarentegen wel. Heb je W10 ?
https://computertotaal.nl/artikelen/pc/de-beste-beeldscherm-instellingen-in-windows-10-69580/

of nog W8?
https://www.schoonepc.nl/windows8/bureaublad-taakbalk-beelscherminstellingen.html
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 19.76 % door Cdude op dinsdag 16 mei 2017 om 12:56:27.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door een gast op dinsdag 16 mei 2017 om 13:39:24.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Windows 10
^ Reactie #3 geschreven door RedRooster op dinsdag 16 mei 2017 om 20:50:31.
RedRooster heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 281
Bijna dood
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Niiet alle video's zijn in HD op Youtube.
Zo zijn er in 1080p maar evengoed 140p

Al je adsl gebruikt en het qua snelheid eens wat minder is zal Youtube ook het maximum beeld terug drosselen.

Dus aantal frames per second hangt in eerste instantie van uw internet snelheid af, zeker niet uw monitor noch beeldkaart.

kijk je op een smartphone en G3 en zeker G2 connectie zal je ook wel merken dat je nooit 1080P zal zien.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 14.44 % door RedRooster op dinsdag 16 mei 2017 om 20:52:03.
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op woensdag 17 mei 2017 om 20:14:05.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit RedRooster op 16/05/2017 20:50:31:

Niiet alle video's zijn in HD op Youtube.
Zo zijn er in 1080p maar evengoed 140p

Al je adsl gebruikt en het qua snelheid eens wat minder is zal Youtube ook het maximum beeld terug drosselen.

Dus aantal frames per second hangt in eerste instantie van uw internet snelheid af, zeker niet uw monitor noch beeldkaart.

kijk je op een smartphone en G3 en zeker G2 connectie zal je ook wel merken dat je nooit 1080P zal zien.
Goed lezen RR ..."het VOELT ALSOF..."
Hij probeert op die manier het probleem te beschrijven maar YT resolutie is niet het probleem ;)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.63 % door Cdude op woensdag 17 mei 2017 om 20:14:19.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door een gast op zaterdag 20 mei 2017 om 01:02:53.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Heb het gevonden het was vooral in een spel dat ik vaak speel dat het raar leek. Er waren blijkbaar 2 soorten fullscreen. Gewoon fullscreen en virtual fullscreen. De tweede is veel beter blijkbaar. Mag slotje op. thanks.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten