giorgio armani eyeglasses https://eyeweardock.com/shop/brand/giorgio-armani/

Multidesk.be » Forums » Overige » Beste noice canceling koptelefoon

• Pagina
  • 1 van 1
1 gast leest dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op woensdag 5 april 2017 om 23:15:11.
Hey

Ik kocht recent een nieuwe PC en mijn grafische kaart is van het type dat graag wat zoemt. Nu ben ik iemand die heel gevoelig is voor hoge geluiden zoals dat dus ik hoor het constant door wat ik aan het doen ben heen. Blijkbaar niet veel aan te doen dus de oplossing is een betere koptelefoon dan de sennenheiser HD 205 die ik nu gebruik.

Nu ik heb geen idee welke de beste is dus als iemand mij kan vertellen wat de beste kotelefoons met actieve noice canceling zijn zodat ik dat gezoem of andere geluiden van buiten de kotelefoon niet meer hoor.

Ik zit wel op een budget van max €200.

Groeten
Chris
^ Reactie #1 geschreven door een gast op woensdag 5 april 2017 om 23:16:03.
Voorlopig is de beste die ik vond die niet direct enorm duur word: https://www.hoofdtelefoonstore.nl/product/464779/audio-technica-ath-anc70.htmlgee
^ Reactie #2 geschreven door RedRooster op zondag 9 april 2017 om 19:55:29.
RedRooster heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 233
Bijna dood
jaja eentje aanprijzen met slechte noisecanceling.
https://www.hoofdtelefoonstore.nl/product/250431/category-7532/sony-mdr-1rnc.html
Of de draadloze https://www.hoofdtelefoonstore.nl/product/756129/category-7532/plantronics-backbeat-pro-2.html
19 euro over budget

https://www.hoofdtelefoonstore.be/product/756129/category-7532/plantronics-backbeat-pro-2.html

Natuurlijk voor de beste betaal je rond de 250-320 euro
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op zondag 9 april 2017 om 21:17:28.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5383
Eat my shorts :)

Dixit

De koptelefoon heeft een Bluetooth bereik van 100 meter. Hierdoor kun je het hele huis doorlopen met de koptelefoon op, zonder dat de muziek uitvalt.

Yeah right, in your dreams (lol)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #4 geschreven door joke op maandag 10 april 2017 om 14:10:51.
joke's avatar
Multiviteit: 2666
Morgen wordt het beter.

Dixit

Dixit Cdude op 09/04/2017 21:17:28:

Dixit

De koptelefoon heeft een Bluetooth bereik van 100 meter. Hierdoor kun je het hele huis doorlopen met de koptelefoon op, zonder dat de muziek uitvalt.

Ge kunt zelfs uw huis rondlopen zonder muziek!!

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #5 geschreven door Cdude op maandag 10 april 2017 om 15:22:04.
Cdude's avatar
Of je woont in een hanger natuurlijk. BT heeft een "quasi" line of sight nodig.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #6 geschreven door RedRooster op zondag 14 mei 2017 om 12:33:32.
Bijna dood
De TS heeft toch gemeld, zijn PC maakt wat teveel lawaai dus ik neem aan dat hij die gebruikt bij zijn pc zeker.
Dan is er toch line of sight zeker.
Maar helaas goede noise cancelling kost nu eenmaal aardig wat en ja Bose zit daar het verst in.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.01 % door RedRooster op zondag 14 mei 2017 om 12:34:21.
^ Reactie #7 geschreven door RedRooster op zondag 14 mei 2017 om 12:41:59.
Bijna dood
Ter info:

De eerste bluetooth versies gebruitek 1 tot 2,5 mWatt
De huidige versie 100mWatt dus veel sterker zend vermogen.

100mW aan 2,4Ghz gaat wel degelijk door een muur maar net zoals wifi blijft er van die 100 meter in het beste geval nog 13 meter bruikbaar.

De industrie wil naar 5Ghz gaan en nog hoger zendvermogen jaja de nieuwe welvaart ziektes komen er aan.
^ Reactie #8 geschreven door Cdude op zondag 14 mei 2017 om 13:26:52.
Cdude's avatar
"100mW aan 2,4Ghz gaat wel degelijk door een muur"
Kan je dat beetje onderbouwen? Volgens mij verbruikte de eerdere versies BT 1.0 -3.0 véél meer dan de recente BT 4.0 (ook wel BT Smart/ Low Energy)
Die laatste gebruikt zo weinig dat men ze gebruikt in medische toepassingen (Pacemaker) waar de stroom door het lichaam wordt gegenereerd

Ik heb hier recente BT headphones en no way (helaas) gaat dat door de muren, zelfs niet 1.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth_low_energy

BT powered by body
^ Reactie #9 geschreven door RedRooster op maandag 15 mei 2017 om 20:33:38.
Bijna dood
Welke BT versie heeft uw hoofdtelefoon?

ps: Vergeet niet, batterij gevoede apparaten halen dat sowieso niet omdat ze dikwijls de 100mwatt kunnen reserveren voor de BT

HP kleine desktops idem, er zit een pci-express slot in maar het ssyteem laat daar max 40Watt door inherent aan het systeem, terwijl er door zo'n slot normaal 75Watt kan gaan.

Laptops, zelfs de potentste zijn nog altijd geen concurrenten voor de Desktop als er voor die desktop evenveel wordt uitgegeven dan die potente laptop.

Tablets met bluetooth en Smartphones geven geen vol vermogen aan BT.

^ Reactie #10 geschreven door Cdude op maandag 15 mei 2017 om 21:24:35.
Cdude's avatar
Zoals gewoonlijk "Tablets met bluetooth en Smartphones geven geen vol vermogen aan BT."
Brooon bronbronbron aub (whip)
^ Reactie #11 geschreven door RedRooster op dinsdag 16 mei 2017 om 20:52:39.
Bijna dood
Bron : Redrootsters eigen bevindingen
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen