giorgio armani eyeglasses https://eyeweardock.com/shop/brand/giorgio-armani/

Multidesk.be » Forums » Microsoft Windows » USB werkt wel, maar kan niet geopend worden in Windows 10

• Pagina
  • 1 van 1
1 gast leest dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dannyschippers op vrijdag 17 maart 2017 om 14:50:20.
Dannyschippers' avatar
Multiviteit: 236
Danny
Mahal ko ang aking asawa
Ik probeer nog maar eens een nieuw onderwerp te openen met mijn probleem:

k werk met Lumia 735 en Windows 10 op computer,sinds korte tijd wanneer ik hem met USB verbind verschijnt hij niet meer in Verkenner,driver verwijderen en terug installeren helpt niet en Lumia of PC terug opstarten helpt ook niet.Alleen het geluid in Lumia en PC dat hij verbonden en opladen doet hij ook is maar geen pop-up om de bestanden te kunnen zien,ik heb de driver verwijdert en terug willen installeren maar hij geeft altijd een fout op,Ik heb zelfs mijn Lumia gereset maar was blijkbaar overbodig,nog steeds geen oplossing :-(
Long distance relationships are "hard"
^ Reactie #1 geschreven door RedRooster op zaterdag 1 april 2017 om 15:06:52.
RedRooster heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 220
Bijna dood
Een smartphone kan op verschillende manieren worden aangesloten op een computer.
dat kan zijn opladen of als massa opslag en vooral dat laatste moet ingesteld worden op een smartphone.

Dus moet je niet kijken naar windows 10 maar naar de smartphone instellingen omtrent verbinden met een computer.

Windows10 zal eens verbonden automatisch het nodige stuurprogramma installeren.

Inden als batterij opslag mode ingesteld lukt dat natuurlijk niet.

Geeft de smartphone aan als massa opslag en windows 10 laat het niet zien, ga dan eens naar schijfbeheer want het volume van de smartphone kan eventueel corrupt zijn.

Een linux distro is op dat gebied beter dan windows die meld ineens dat het volume een probleem heeft. ik werk enkel met android smartphones , minste problemen wat het verbinden als betreft.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 28.53 % door RedRooster op zaterdag 1 april 2017 om 15:12:12.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen