Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » Lumia en windows 10 (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dannyschippers op dinsdag 14 maart 2017 om 15:08:18.
Dannyschippers' avatar
Multiviteit: 245
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Sinds enkele dagen verschijnt mijn Lumia niet meer in verkenner wanneer ik hem aansluit,laden doet hij wel,er zou een stuurprogrammafout zijn,proberen op te lossen met Windows 10 probleemoplosser maar geen resultaat,gsm en/of pc terug opstarten helpt ook niet en de kabel zal het ook niet zijn want de telefoon laadt op
Long distance relationships are "hard"
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op dinsdag 14 maart 2017 om 17:31:02.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
soms update binnen gekomen?

Staat "enable Device Discovery" aangevinkt?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 46.15 % door Cdude op dinsdag 14 maart 2017 om 17:33:32.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Dannyschippers op dinsdag 14 maart 2017 om 17:41:02.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Geen nieuwe update naar mijn weten,
op mijn laptop heb ik ook Windows 10 en ook daar hetzelfde probleem
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op dinsdag 14 maart 2017 om 18:04:48.
Cdude's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
http://windowsitpro.com/windows-81/turning-device-discovery-windows-81

Wat draait er op de Lumia?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #4 geschreven door Dannyschippers op dinsdag 14 maart 2017 om 18:36:24.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Op de Lumia draait Windows 8.1
^ Reactie #5 geschreven door Dannyschippers op woensdag 15 maart 2017 om 15:03:36.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik gebruik Lumia 735 en Windows 10 op computer,sinds korte tijd wanneer ik hem met USB verbind verschijnt hij niet meer in Verkenner,driver verwijderen en terug installeren helpt niet en Lumia of PC terug opstarten helpt ook niet.Alleen het geluid in Lumia en PC dat hij verbonden is maar geen pop-up om de bestanden te kunnen zien,ik wil vermijden hem te resetten,andere oplossing?
^ Reactie #6 geschreven door Wheeldigger op woensdag 15 maart 2017 om 19:45:48.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Als hij "verbonden" is, kijk even op de Lumina of die iets aangeeft van bestanden delen o.i.d. , kreeg dat soort ellende na een Android-update.
Weet dat je andere OSsen hebt als ik, maar de shit klinkt hetzelfde.
^ Reactie #7 geschreven door Cdude op woensdag 15 maart 2017 om 20:15:30.
Cdude's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit Wheeldigger op 15/03/2017 19:45:48:

Als hij "verbonden" is, kijk even op de Lumina of die iets aangeeft van bestanden delen o.i.d. , kreeg dat soort ellende na een Android-update.
Weet dat je andere OSsen hebt als ik, maar de shit klinkt hetzelfde.

Idd, met Android krijg je 4? opties : only charge, Android File Transfer of als schijf zien.
Stond bij mij ook na update op 'only charge'
^ Reactie #8 geschreven door Dannyschippers op woensdag 15 maart 2017 om 23:29:18.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
De Lumia is gereset en nog steeds hetzelfde probleem,hij geeft ook niets aan van bestanden delen of iets dergelijks.Na de reset is het in de laptop iets beter,verschijnt nog steeds niet in Verkenner maar ik kan bestanden "kopieren naar Windows Phone" maar op mijn desktop waar al mijn bestanden opstaan nog steeds helemaal niets.
Als hij verbonden is met de pc en ik ga naar mijn USB instellingen geeft hij aan : "verbonden met pc,data ingeschakeld" maar nog steeds niets te zien op de pc

Opmerking van de crew

Slotje, zoals gevraagd
thekid
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 19.85 % door Dannyschippers op woensdag 15 maart 2017 om 23:48:10.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten